Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby
България!
KRAKOMOBILA:
За катастрофи незнам - ама Тодор да ви каже какво се случва като се вържат 3х32 по много единици и тръгнат да катерят Вакарел. :pleasantry:
bdz43r:
Катастрофи са ставали единствено заради неадекватни действия на персонала след скъсване на влак.
Скачането на напрежението не може да се разглежда като пряка предпоставка за катастрофа.
--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1752.msg52451#msg52451 date=1295101514 ---Аз от близо 200те часа работа с Дезиро - не съм имал никакви проблеми с тях.
--- Край на цитат ---
Аз съм имал - подминат затворен светофор по недостатъчен (нищожен) спирачен ефект и няколко заключени пантографа.
Но не е нужно да имаш проблеми. Просто не е вложена мисъл.
Защо трябва да ровиш из всички менюта, за да включиш климатика или осветлението?
Защо информацията за напрежение на КМ и процентно натоварване тяга/спиране е на различни екрани, при положение, че половината дисплей остава празен? Толкова ли е трудно да се покаже всичко наведнъж като на 46 200?
Защо няма индикация за зададена скорост на дисплея, която е по-интересна за машиниста от текущата скорост?
Защо климатика на кабината не може да се включва независимо от климатика в салона?
Защо надписите по дисплея са така бездарно измислени, че трябва да гадаеш какво точно означават?
Защо скалата за напрежение на КМ е разграфена по такъв абсурден начин (през 3750 V) и няма означение за минимално и максимално допустимо напрежение?
Защо потенциометрите за силата на светлините по пулта нямат почти никакъв ефект. И ученик в техникум по електроника трябва да може да избере подходящи потенциометри.
Защо само 3 години след доставката, цветните означения на ключа за челните светлини вече не се различават?
Защо вратата на кабината се самоотваря при тръгване и спиране, ако не си я заключил?
И още много подобни въпроси...
За проблемите със спирачките съм склонен да приема, че са нормални детски болести, макар мнението ми да е отрицателно и да се касае за сигурността на движението.
KRAKOMOBILA:
т.1 - За климатика се приема, че се включва веднъж и го оставяш така и не ти е нужен постоянно, че да е проблем да ровиш из менюто - за осветлението важи същото.
т.2 - Тук честно казано нямам отговор, но си го обяснявам с това, че в Германия надали имат проблеми с ниско/високо напрежение и за това не им е нужно постоянно да го гледат от което следва, че не е проблем да е на различен екран от тягата.
т.3 - Индикация за зададена скорост на дисплея няма - но такава има на скоростомера, който пък е пред очите ти - мисля, че така е по-удобно.
т.4 - И тук нямам отговор - но това не ми пречи.
т.5 - За надписите по дисплея сме се виновни ние... такъв ни е превода.
т.6 - виж т.2
т.7 - Честно казано не ми се е налагало да ги ползвам.
т.8, т.9 - тук съгласен, че е некачествена изработката и по този повод се наблюдават тези дефекти.
Общо взето - има недомислици, но като цяло мисля, че са ок. :)
bdz43r:
Да бяха ни харизани, нямаше да е фатално, ама тези влакове излизат твърде солено на железницата.
Преводът на надписите и на другите текстове не е правен от българи.
Тук не е Германия. Добре щеше да е, но все още сме си в България и ЕМВ изключват при напрежение над 28 kV. Иди разбери кога напрежението е толкова, като имаш означени само 22 500 V и 30 000 V с още една чертичка по средата, която би трябвало да отговаря на 26250 V.
Има обаче индикация за текуща скорост на дисплея. Защо я има, след като си я има и на скоростомера? И без друго KWR записва не скоростта от дисплея, а тази от стрелковия скоростомер (въпреки, че според машинисткия фолклор е обратното).
И още нещо - записващото устройство KWR записва скорост, активна кабина за управление, дали са затворени всички врати и команда за екстрено спиране.
Не се записва обаче никаква информация за налягане в главния въздухопровод, налягане в спирачните цилиндри и машинистът не може да свери часовника. Разследвай после произшествие...
Не, че са лоши влаковете, но не си отговарят нито на цената, нито на грижите, които създават на БДЖ. Един такъв влак на претенциозната реномирана фирма SIEMENS струва 3 млн EUR ако не се лъжа. Не може да му отказват спирачките, вратата да се самоотваря, надписите да избледняват и част от уредите на пулта да са безполезни, защото не са подбрани правилно.
liro4605:
Темата е България!Тука нещата малко взеха да странят,но понеже чувствам държавата и народа й ощетен,да напиша още нещо.
Хвалебствия за Сименс,но не и за боклуците му!Факт е,че като има колети от Асеновград за Пловдив,те се поставят в задната кабина на машиниста или се назначава серия 32!
И SBB поръчва от Сименс,но задава какво иска като параметри,не като "комисионни"!
Само за Sбана на Цюрих са поръчани 61бройки.И един факт,който бях споменал по-горе за CKD Прага - тези чудеса са правени с участието на чехите "хората с традиции" ,сега само че с участието на Siemens Koliva Vozila-пак чехи .В поръчката се включва и STADLER ,понеже сименсите се виждат в чудо :haha: .Самите изпитанията са на полигона Велим в чешко!
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия