Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/

<< < (40/45) > >>

mgirginov:
Баварски товарни вагони :

Minitrix 15365 :



Lemke LC2566-1 :



Lemke LC2566-2 :



Lemke LC2566-3 :

choveka_vlak:
Пак взе да те посещава рано рано!, Дядо Коледа, Честито!.  :lol: :pleasantry:

mgirginov:
Баварски товарни вагони :

Lemke LC2562-1 :



Lemke LC2562-2 :



Lemke LC2562-3 :



Lemke LC2562-4 :

mgirginov:
Баварски товарни вагони :

Lemke LC2563-1 :



Lemke LC2563-2 :



Lemke LC2563-3 :



Lemke LC2563-4 :

mgirginov:
76. Пътническа парна мотриса, ЖП администрация на Гросхерцогство Баден/G.Bad.Sts.E.B./, парна мотриса 121а „Kittel”/„ Кител”/– бъдещ клас DT 1-8. Още от началото на 20-ти век ЖП администрацията на Кралство Вюртемберг /K.W.St.E./, започва да използва в Кралството парни мотриси като алтернатива на пътническия транспорт с парни локомотиви по второстепенните линии в ненатоварените часове на денонощието. Това са били парни мотриси с парни котли тип „Serpollet” , произведени в Париж. Незадоволителните резултати довеждат през 1914 г. до производството в машинна фабрика Еслинген /Esslingen/ на революционно нов вертикален парен котел тип „Kittel”/„ Кител”/ – по името на тогавашния директор на фабриката. Същата година  ЖП администрацията на Гросхерцогство Баден/G.Bad.Sts.E.B./ поръчва 8 мотриси, изпълнени и внедрени до края на 1915 г Експлоатацията на мотрисите се оказва изключително успешна. Возели са тихо, ускорявали са бързо, а и са били толкова мощни, че са им прикачвали до три допълнителни вагона за да поемат повишения трафик. При тестовете са достигали скорост 70 км/ч, както и 25 км/ч нагоре по наклон 1% с два закачени вагона и 150 пътника във влака! Моделът е преработен  Arnold 2923, непроизвеждан за 1-ва епоха. Благодарение на съдействието на Gervasii и майсторлъка на Краси Гогов бяха проектирани и отпечатани декали с необходимите табели, надписи и гербове, моделът беше изцяло пребоядисан и префасониран. За еталон беше използван Märklin 37257.
Пътническа парна мотриса 121а „Kittel” 1004 - производство 1915 г., преработен модел Arnold 2923 :

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия