Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/

<< < (41/45) > >>

pach:
Поздравления за идеята, реализацията и снимката.
Моля те обаче, смени това гугълско "бойлер" в поста ти, с по разбираемото тук - котел.
Мотрисата много добре е станала, как разпечатахте белите декали? :hi:

mgirginov:
Приемам забележката  :good: безусловно заради приетото за ползване в България словосъчетание "парен котел". Иначе и на немски, и на английски, и на български синонимът е "бойлер". Декалите са отпечатани при познат на Краси.

mgirginov:
77. Пътнически влак „Берлин – Ванзее”, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Т 9.3 – бъдещ клас BR 91.303-1836. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Ванзее е името на две езера /Голямо и Малко Ванзее/ по поречието на р.Хавел югозападно от Берлин в края на 19-ти век /в момента – в границите на града/. Още в края на 60-те годитни на 19 в. регионът става привлекателен за вилна зона на заможните берлинчани. Много хора на изкуството се заселват тук. Съвсем скоро хората от всички социални слоеве започват да го ползват за плаж и място за отдих извън града. Това налага и развитието на съпътстващата инфраструктура и през 1874 г. е осъществена и железопътна връзка между Берлин и Ванзее и е построена Гара Ванензее, чието име е променено на Ванзее през 1878 г. Първото приемно здание на гарата е бил дървеният Кайзеров павилион от Световното изложение във Виена през 1873 г., в който Кайзер Вилхелм І, Кайзер Франц Йосиф І и Цар Александър ІІ са закусили заедно. Чак през 1927 г. започва строеж на по-голяма сграда и дървеният павилион е премахнат. Композицията е четиривагонна : багажен вагон, комбиниран 3-2-ра класа, комбиниран 2-3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са триосни и са декорирани с герба на Берлин. Моделът е Fleischmann 781202 :



Локомотив Т 9.3 7337 Berlin - производство 1908 г., модел Fleischmann 781202-1 :

refil:
Оправи си броя на осите !!!

mgirginov:
78. Товарен влак, ЖП администрация на Имперска Железница на Елзас – Лотарингия /E.L.R.E./ и ЖП администрация на Федерация Швейцария/SBB/ , локомотив Т 13 – бъдещ клас BR 92.732 -738 и SNCF 040 TC 902 - 964. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Имперската Железница на Елзас – Лотарингия /E.L.R.E./ е първата железопътна администрация притежание на Германския Райх. След поражението на Франция във Френско – Пруската война, съгласно клаузите на подписания през 1871-ва година мирен договор, Франция отстъпва на Германия областта Елзас - Лотарингия. Собствеността на опериращата там частна Източна Железопътна Компания/ Compagnie des chemins de fer de l'Est/, с обща дължина на железопътната мрежа 740 км формално е закупена от Франция и продадена наново на Германия за сумата от 260 милиона златни марки, калкулирани като част от репарациите, изплащани от Франция. При отстъплението си френските войски откарват целия подвижен състав на частната компания и затова в първите години след войната се използва внесен от Германия подвижен състав. След това започва строежът на собствен локомотивен парк, като прототипите са главно пруски локомотиви. В управлението на железниците се ползват правилата, въведени в Прусия. До края на Първата световна война, след който Елзас – Лотарингия е върната на Франция, железопътната мрежа се развива до впечатляващите 2100 км обща линейна дължина. И сега дори, по двойните железопътни маршрути правилото е за дясно движение, за разлика от останалата част на Франция, където движението е ляво. Композицията е осемвагонна. Моделът е Minitrix 13292, ЖП администрация на Федерация Швейцария/SBB/, Fleischmann 821202-3, 834104, 8886, 820901/двувагонен сет/, ЖП администрация на Имперска Железница на Елзас – Лотарингия /E.L.R.E./, Minitrix 13291 и Minitrix 13293, ЖП администрация на Федерация Швейцария/SBB/ :



Локомотив Т 13 7920 – производство 1915 г., модел Fleischmann 709210 :

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия