Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
Сaprycorn:
Серията BR 53 на DRG е сборна и обединява всички товарни локомотиви с колоосна формула С. А подсериите от 70 нагоре (както в случая 53.7871, 53.7872 и 537873) се дават на най старите локомотиви, на които им предстои скорошно изваждане от експлоатация.
"Оная" серия 53 на Borsig е само един проект, който никога не е осъществен поради развитието на Втората Световна война.
Колкото до колекцията на Марио-свалям шапка :hi:
mgirginov:
18. Бърз влак, ЖП администрация на Кралство Бавария/ K.Bay.Sts.B./, локомотив S 2/5 – бъдещ клас BR 14.141-145. Това е първият в Германия локомотив с решетъчна рама по подобие на внесените от Баварските железници през 1900 г. два американски локомотива, производство на Локомотивна работилница Болдуин /Baldwin Locomotive Works/, които биват класифицирани S 2/5. През 1904 г. Мафай /Maffei/ произвежда 10 броя от този клас заедно с успоредно развивания S 3/5. Били са четирицилиндрови, както американските машини, но за разлика от тях е било предпочено разпространеното в Европа разположение на цилиндрите – два външни и два вътрешни. За първи път в Бавария е избран диаметър на колелата 2000 мм. При опитните пробези са достигнали 135 км/час, но експлоатационната им скорост е била 110 км/час. Разпределени са били в регионално управление Мюнхен І и са теглели известните Ориент Експрес/”Orient Express”/ и Север – Юг – Експрес /Nord-Süd-Express/. Композицията е шествагонна : багажен, 3-та класа, комбиниран 2-1-ва класа, комбиниран 1-2-ра класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са триосни и са пруски модел с оберлихт. Моделът е Minitrix 15773, 15772, 15771,15771, 15772 и 15772 :
Локомотив S 2/5 3005 – производство 1903 година, модел Minitrix 12035 :
19. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив ВВ ІІ – бъдещ клас BR 98.701-731. Това е артикулиран многоцелеви локомотив, разновидност Mallet по името на изобретателя си швейцарския инженер Анатол Малей. Конструиран е специално за обслужване на второстепенни железопътни трасета с малки радиуси на кривите и стръмни наклони. Общо взето е показал незадоволителни ходови качества. Композицията е осемвагонна. Моделът е Minitrix 13202, 13205, 13236, 13203, 11011-3, 13212, 15038 и 13425 :
Локомотив ВВ ІІ 2525 – производство 1901 година, модел Minitrix 12834 :
mgirginov:
20. Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Р 4.2 – бъдещ клас BR 36.002-438. След не твърде успешната експлоатация на P 4.1 с външно и вътрешно задвижване, се започват опитите за внедряване на пътнически локомотиви с комбинирана парна машина. Опитните образци обаче са имали проблем с потеглянето, докато не се конструира и внедрява механизъм, позволяващ при потегляне локомотивът да бъде превключван на Цвилинг режим. Икономичен, лесен за експлоатация, широко разпространен локомотив. Композицията е петвагонна : багажен, комбиниран 3-2-ра класа, 3-та класа, 4-та класа, 4-та класа. Всички вагони са триосни с изключение на багажния и вагона 3-та класа– тип Abteilwagen/купейни вагони, чиито купета имат собствени външни врати и нямат вътрешна връзка помежду си/. Моделът е Arnold 0236/тривагонен сет/, удължен с 3043 и 3042 :
Локомотив Р 4.2 1938 Erfurt – производство 1898 година, модел Arnold 0236-1 :
21. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Т 2 – не достига DRG класификация. През 1910 г. ЖП администрацията на Кралство Прусия/K.P.E.V./ закупува два баварски Ptl 2/2, които класфицира по собствените си стандарти. Композицията е петвагонна. Моделът е Minitrix 13644, 13642, 13641, 13643 и 13640 :
Локомотив Т 2 6081 Altona – производство 1910 година, модел Minitrix 12005 :
pach:
:swoon: :swoon: :swoon:
:clapping: :clapping: :clapping:
:give_heart:
mgirginov:
22. Експресен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив S 2/6 – бъдещ клас BR 15. Локомотивът е единствен. Бил е създаден за да чупи рекорди – и го е правил. Разполага с огромна пещ. При един от тестовете по трасето между Мюнхен и Аугсбург на 02.07.1907 година, теглейки четири експресни вагона, достига скорост 154.5 km/h. Това е рекорд на Германия за парни локомотиви цели 29 години, подобрен единствено от световния рекордьор / и до сега!!! / BR 05.002. Композицията е шествагонна : багажен, 3-та класа, комбиниран 2-1-ва класа, комбиниран 1-2-ра класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са четириосни. Моделът е Minitrix 13717, 13716, 13715, 13715, 13716 и 13716 :
Локомотив S 2/6 3201 – производство 1906 година, модел Lemaco N-007/2, ръчно изработен месингов модел със сертификат. Снимката е на Сашо :
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия