Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
mgirginov:
23. Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Т 12 – бъдещ клас BR 74.401-543,545-1321. Локомотивът е известен с мощността си и голямото си ускорение в двете посоки. Използван е за къси маршрути, главно в Берлин и областта, където е обслужвал градската мрежа, околовръстните ж.п. линии и трасетата, свързващи града с предградията и сателитните населени места. Смятат го за предшественик на Берлинската градска железница/S-Bahn/. Композицията е шествагонна : пощенски, багажен, комбиниран 4-3-та класа, 3-та класа, комбиниран 3-4-та класа, комбиниран 3-4-та класа. Всички вагони са двуосни. Моделът е Fleischmann 8811, 8810, 8813, 8812, 8814 и 8814 :
Локомотив Т 12 8269 Berlin – производство 1903 година, модел Arnold 2286 :
24. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, ЖП администрация на Кралство Саксония/K.Sächs.Sts.E.B./, ЖП администрация на Гросхерцогство Мекленбург Фридрх Франц /M.F.F.E./ и ЖП администрация на Гросхерцогство Олденбург/G.O.E./, локомотив G 8.1 – бъдещ клас BR 55.2501-3366,3368-5665. Това е най-масово произведеният локомотив в Германската империя. Използван е само по главни трасета заради голямото си осово натоварване. Композицията е тринадесетвагонна. Моделът е Fleischmann 821203/тривагонен сет/, 821201/тривагонен сет/, 821202/тривагонен сет/, 821203/тривагонен сет/ и 8840 :
Локомотив G 8.1 5239 Muenster – производство 1913 година, модел Fleischmann 7821.Снимката е на Сашо :
mgirginov:
25. Бърз комбиниран товаро-пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив Pt 2/3 – бъдещ клас BR 70.001-097. Локомотивът е с уникален дизайн по отношение на разположението на носещата и двигателните колооси. Концепцията за производството му е бързи, леки и икономични пътнически влакове за къси разстояния. Интересното в тази концепция е отсъствието на кондуктор, чиито функции е изпълнявал огнярът /локомотивът е имал задна врата за достъп до вагоните/. Композицията е четиривагонна : багажен, комбиниран 3-2-ра класа „Непушачи”, 3-та класа „Пушачи”, 3-та класа „Непушачи” и един товарен вагон за добитък. С цел олекотяване на композицията, са създадени безкупейни вагони, довело до намаляване на теглото на всеки вагон с 2 т. Това от своя страна налага пушачите и непушачите да бъдат разделени в отделни вагони. Всички вагони са двуосни. Моделът е Fleischmann 889301/четиривагонен сет/ :
Локомотив Pt 2/3 6065 – производство 1909 година, модел Fleischmann 707084 :
26. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив Gtl 4/4 – бъдещ клас BR 98.801-917. Локомотивът е използван за обслужване на второстепенни трасета. Със своите 450 к.с. е бил най-мощният баварски локомотив, ползван по локални дестинации. Композицията е осемвагонна. Моделът е Minitrix 15036, 15320/двувагонен сет/, 15037, 15335, 15330, 15340 и 15425 :
Локомотив Gtl 4/4 2560 – производство 1913 година, модел Fleischmann 7819 :
mgirginov:
27. Пътническа акумулаторна мотриса, ЖП администрация на Кралство Прусия /K.P.E.V./, акумулаторна мотриса АТ 3 – бъдещ клас ЕТА 177-180. Конструктор е доайенът на железопътния електротранспорт в Прусия Густав Витфелд/ Gustav Wittfeld/. Конструкцията е толкова успешна, че мотрисата е използвана до средата на шестдесетте години на миналия век.
Пътническа акумулаторна мотриса АТ 3 – производство 1910 година, модел Hobbytrain 15771.Снимката е на Calliо :
Сaprycorn:
Марио, този S 10.2 така само с два вагона не стои добре. Защо не го окомплектоваш с четириосните ABTEILWAGEN на Fleischmann (например кат. номер 8890 К), а вагоните от Императорският влак на Кайзер Вилхелм ІІ да ги прибереш в ремиза? И още нещо, за K.P.E.V. са много характерни вагоните 4-та класа (сиви), аз видях само 2 броя цяла 4-та класа и 3 броя 3/4 (сиво/кафяво). Наблегни повече на 4-та класа, тя е уникална, среща се САМО в първа епоха и само в началните години на DRG, след 1928 е премахната завинаги.
Тези малки критики в никакъв случай да не се приемат като омаловажаване на може би най-стилната колекция в България :hi:
mgirginov:
Яско, напълно приемам приятелските ти съвети, аз също разсъждавам така, но съм се съобразил с няколко неща :
1. По отношение на S 10.2 - това все пак е "Императорският влак" и може да се движи дори и само с два вагона. А и все се надявам, че Arnold-Railex ще възобновят работата по серията
2. В някои от следващите представяния ще покажа две композиции с четириосни ABTEILWAGEN на Fleischmann
3. Навсякъде, когато в съответната серия има произведени вагони 4-та класа, аз засилвам присъствието им в съответната композиция /ако разбира се броят на вагоните в нея позволява/ : пътническите влакове с Р 8 и Р 4.2. В следващите представяния ще има още
28. Международен експресен влак „Ориент Експрес” /”Orient Express”/, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./ и Международна Компания за Спални Вагони /CIWL/.Този влак е най-, най-, най-. Той е най-известният влак в света, той е най-старият международен влак, той е най-луксозният влак за обществено ползване. От 05.06.1883 година минава три пъти седмично през 13 /включвайки отклоненията/ европейски държави, тръгвайки от Лондон и пристигайки в Инстанбул. Не се е движел само по време на световните войни. На 19.05.1977 година последният директен „Ориент Експрес” потегля от Париж за Истанбул. Това го прави и влакът,обслужвал най-дълго време един и същи маршрут. Представяният влак се е движил до Първата световна война по маршрут : Лондон, Кале, Париж, Страсбург, Мюнхен, Виена, Будапеща, Букурещ, Варна, Истанбул. Връзката Варна – Истанбул е фериботна. През 1888 година се открива и отклонение от Будапеща за Белград, Ниш/с връзка за Атина/, София , Пловдив, Инстанбул. Локомотив S 3/5 N – бъдещ клас BR 17.401-420, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./. Много близък технически до S 2/5, но независимо от еднаквата максимално-разрешена за двата локомотива скорост 110 км/h, този локомотив е превъзхождал другия дори и само заради трите си задвижващи колооси. Композицията е шествагонна : багажен, спален, вагон – ресторант, вагон – ресторант, спален, багажен. Багажните вагони са четириосни, а останалите – шестосни. Моделът е Minitrix 15750, 15746, 15749, 15748, 15747 и 15750 :
Локомотив S 3/5 N 3306 – производство 1903 година, модел Minitrix 12231 :
29. Комбиниран товаро – пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив D II – бъдещ клас BR 89.601-670. Товарен локомотив, ползван и за комбинирани превози на къси разстояния по второстепенни трасета. Може да бъде видян на живо в София на Централна гара. Композицията е осемвагонна : двуосен комбиниран пощенско-багажен, двуосен комбиниран 2-3-та класа, 3-та класа и пет товарни вагони. Моделът е Minitrix 11013/четиривагонен сет/, 15039/тривагонен сет/ и 15359 :
Локомотив D ІІ 2417 – производство 1899 година, модел Minitrix 11013-1 :
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия