Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/

<< < (43/45) > >>

mgirginov:
84. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив EG 534 – бъдещ клас Е 71 34.  Двумоторен електролокомотив, проектиран и поръчан през 1913 г. конкретно за обслужване на товарни влакове. Забележителната му външност, му донася прякора „Крокодилът” и по-популярния „Ютията”/ Bügeleisen/. Прекратеното по време на Първата световна война електрифициране инициира изпращането на готовите машини в Силезия. През 1921 година е завършена поръчката и всички локомотиви са зачислени към депата в Битерфелд, Рослау и Лайпциг. От там интензивно обслужват товарния транспорт по електрифицираните отсечки в Средна Германия. С въвеждането в експлоатация на по-мощния Е 75, използването на Е 71 става все по-рядко. През пролетта на 1928 г. повечето от машините са прехвърлени в депо Базел, а останалите се ползват и за резервни части. Последният локомотив е изведен от експлоатация на 04.08.1958 г. Композицията е десетвагонна. Моделът е Fleischmann 8883K,Arnold HN6127, Fleischmann 823603/двувагонен сет/,8863, 835704,8884K, Minitrix 15062/двувагонен сет/ и Fleischmann 8840 :



Локомотив EG534  Halle – производство 1920 г., модел Hobbytrain H2840D :

mgirginov:
85. Изключение, този път в ....мащаба. Преди две години бях „подведен”/заради развитието на Клубното ТТ трасе/ да събера една композиция в типоразмер ТТ , състояща се от два четириосни тривагонни сета на Tillig и един новоочакван локомотив на Roco. Разбира се, ставаше дума за Епоха І. Впоследствие Tillig емитира тривагонен сет - допълнение и композицията ми стана деветвагонна. Локомотивът беше съвсем целенасочено обявен от производителя като Епоха І, но се оказа музеен екземпляр от Епоха ІV, изпълнен в умопомрачителен отровно зелен цвят. Да, ама не! Беше изцяло пребоядисан в оригиналните за K.P.E.V. цветове по RAL/благодаря на Иво и Васята/ и аз, „Слава Богу”, мирнах. Да, ама Tillig „много подло” обявиха емисия на триосен тривагонен сет плюс два допълнителни вагона и аз се предадох. Резултатът е две композиции, движени от един локомотив и ...”нирвана” ....до следващото, „този път последно”, изключително привлекателно изкушение...
Фотосесията не беше много удачна с комбинацията „пруски влакове пред железария Борово на schatsi”, но...
Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Р 8 – бъдещ клас BR 38.2267. Този клас вече съм представял. Композицията е деветвагонна: багажен, 3-та класа, комбиниран 1-2-3-та класа, комбиниран 1-2-3-та класа, 2-ра класа, 3-та класа, 3-та класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони с изключение на багажния са четириосни абтайлвагени с оберлихт. Моделът е  Tillig 01565/тривагонен сет/, 01575/тривагонен сет/ и 01647/тривагонен сет/:



Локомотив P8 2553 Erfurt – производство 1918 г., модел Roco 36056 :



86. Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Р 8 – бъдещ клас BR 38.2267. Композицията е петвагонна: багажен, комбиниран 3-2-ра класа, комбиниран 1-2-ра класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са триосни абтайлвагени с оберлихт. Моделът е Tillig 13455, 01682/тривагонен сет/ и 13149 :

mgirginov:
86. Залитнах и към ....Великобритания...нали е първа епоха...
Товарен влак „Влак със сухоземни кораби“/"The Landships Train"/, ЖП администрация на Мидланд Рейлуей/MR/ и ЖП администрация на Министерството на войната/WD/, MR локомотив 3848 от клас MR 3835 - бъдещ клас LMS Fowler Class 4F. Проектиран като най-мощния клас 4/“Class 4 Goods”/ MR локомотиви за тежки товарни влакове, този клас локомотиви е представен за първи път през 1911 година и е бил толкова успешен, че до последно през 1941 година е прозвеждан само с една сериозна модификация – ляво управление, вместо дясно. „Сухоземните кораби“/The Landships/, станали известни по-късно като“танкове", са били разработени през 1915 година в пълна секретност от създадената от Уинстън Чърчил Адмиралтейска комисия за сухоземни кораби. На 26.01.1916 година първият действащ екземпляр е изпитан на собствен ход в частното голф игрище на Лорд Солсбъри пред офицери, министри от кабинета и самия Крал Джордж V. Резултатът е поръчка на 100 броя от Министерството на войната. По време на войната „сухоземните кораби“ са произвеждани от 6 фирми, като с най-голямо участие е Metropolitan Carriage, Wagon & Finance Company, оперираща в Бърмингам. Готовата продукция, надлежно скрита под платнища заради секретността, е транспортирана с влакове до Ейвънмаутските докове в Бристъл, където е товарена на кораби и изпращана за Франция. През този период железопътната връзка между Бърмингам и Бристъл се обслужва от Мидланд Рейлуей/MR/, а товарният локомотив 3848, въведен в експлоатация през 1917 година е част от тежкия локомотивен парк, осигуряващ снабдяването за нуждите на войната. Единствените вагони, способни да издържат товара са платформените Bogie Bolsters, закупени от Министерството на войната/WD/ и използвани до предела на възможностите им. Изключителна отговорност за транспорта на танковете е носило Адмиралтейството и флотски офицери са ги придружавали в пътуването им по земя и море от фабриките до крайната им точка в Ерин – главното танково депо във Франция. Композицията е осемвагонна: 10ft спирачен вагон/brake van/ и седем платформени вагона. Моделът е Peco NR-47 ЖП администрация на Мидланд Рейлуей/MR/, Graham Farish 370-300/тривагонен сет/, 370-300/тривагонен сет/  и 370-300-3 ЖП администрация на Министерството на войната/WD/ :



Локомотив MR 3848 – производство 1917 г., модел Graham Farish 370-300 :

Der Hetzer:
Британския N не беше ли и той в някакъв изкилиферчен мащаб от сорта на 1:148? :search:

mgirginov:
Да, когато е N gauge/това е междурелсие и е 1:148/, общият мащаб в UK всъщност е 1:148. Този сет, обаче, е производство на Graham Farish, които са представители на Bachmann за Европа и емитират в N scale, т.е. междурелсие 9 мм/1:148/ и мащаб на подвижния състав 1:160.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия