85. Изключение, този път в ....мащаба. Преди две години бях „подведен”/заради развитието на Клубното ТТ трасе/ да събера една композиция в типоразмер ТТ , състояща се от два четириосни тривагонни сета на Tillig и един новоочакван локомотив на Roco. Разбира се, ставаше дума за Епоха І. Впоследствие Tillig емитира тривагонен сет - допълнение и композицията ми стана деветвагонна. Локомотивът беше съвсем целенасочено обявен от производителя като Епоха І, но се оказа музеен екземпляр от Епоха ІV, изпълнен в умопомрачителен отровно зелен цвят. Да, ама не! Беше изцяло пребоядисан в оригиналните за K.P.E.V. цветове по RAL/благодаря на Иво и Васята/ и аз, „Слава Богу”, мирнах. Да, ама Tillig „много подло” обявиха емисия на триосен тривагонен сет плюс два допълнителни вагона и аз се предадох. Резултатът е две композиции, движени от един локомотив и ...”нирвана” ....до следващото, „този път последно”, изключително привлекателно изкушение...
Фотосесията не беше много удачна с комбинацията „пруски влакове пред железария Борово на schatsi”, но...
Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Р 8 – бъдещ клас BR 38.2267. Този клас вече съм представял. Композицията е деветвагонна: багажен, 3-та класа, комбиниран 1-2-3-та класа, комбиниран 1-2-3-та класа, 2-ра класа, 3-та класа, 3-та класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони с изключение на багажния са четириосни абтайлвагени с оберлихт. Моделът е Tillig 01565/тривагонен сет/, 01575/тривагонен сет/ и 01647/тривагонен сет/:

Локомотив P8 2553 Erfurt – производство 1918 г., модел Roco 36056 :

86. Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Р 8 – бъдещ клас BR 38.2267. Композицията е петвагонна: багажен, комбиниран 3-2-ра класа, комбиниран 1-2-ра класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са триосни абтайлвагени с оберлихт. Моделът е Tillig 13455, 01682/тривагонен сет/ и 13149 :
