Яско, напълно приемам приятелските ти съвети, аз също разсъждавам така, но съм се съобразил с няколко неща :
1. По отношение на S 10.2 - това все пак е "Императорският влак" и може да се движи дори и само с два вагона. А и все се надявам, че Arnold-Railex ще възобновят работата по серията
2. В някои от следващите представяния ще покажа две композиции с четириосни ABTEILWAGEN на Fleischmann
3. Навсякъде, когато в съответната серия има произведени вагони 4-та класа, аз засилвам присъствието им в съответната композиция /ако разбира се броят на вагоните в нея позволява/ : пътническите влакове с Р 8 и Р 4.2. В следващите представяния ще има още
28. Международен експресен влак „Ориент Експрес” /”Orient Express”/, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./ и Международна Компания за Спални Вагони /CIWL/.Този влак е най-, най-, най-. Той е най-известният влак в света, той е най-старият международен влак, той е най-луксозният влак за обществено ползване. От 05.06.1883 година минава три пъти седмично през 13 /включвайки отклоненията/ европейски държави, тръгвайки от Лондон и пристигайки в Инстанбул. Не се е движел само по време на световните войни. На 19.05.1977 година последният директен „Ориент Експрес” потегля от Париж за Истанбул. Това го прави и влакът,обслужвал най-дълго време един и същи маршрут. Представяният влак се е движил до Първата световна война по маршрут : Лондон, Кале, Париж, Страсбург, Мюнхен, Виена, Будапеща, Букурещ, Варна, Истанбул. Връзката Варна – Истанбул е фериботна. През 1888 година се открива и отклонение от Будапеща за Белград, Ниш/с връзка за Атина/, София , Пловдив, Инстанбул. Локомотив S 3/5 N – бъдещ клас BR 17.401-420, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./. Много близък технически до S 2/5, но независимо от еднаквата максимално-разрешена за двата локомотива скорост 110 км/h, този локомотив е превъзхождал другия дори и само заради трите си задвижващи колооси. Композицията е шествагонна : багажен, спален, вагон – ресторант, вагон – ресторант, спален, багажен. Багажните вагони са четириосни, а останалите – шестосни. Моделът е Minitrix 15750, 15746, 15749, 15748, 15747 и 15750 :

Локомотив S 3/5 N 3306 – производство 1903 година, модел Minitrix 12231 :

29. Комбиниран товаро – пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив D II – бъдещ клас BR 89.601-670. Товарен локомотив, ползван и за комбинирани превози на къси разстояния по второстепенни трасета. Може да бъде видян на живо в София на Централна гара. Композицията е осемвагонна : двуосен комбиниран пощенско-багажен, двуосен комбиниран 2-3-та класа, 3-та класа и пет товарни вагони. Моделът е Minitrix 11013/четиривагонен сет/, 15039/тривагонен сет/ и 15359 :

Локомотив D ІІ 2417 – производство 1899 година, модел Minitrix 11013-1 :
