73. Бърз влак, ЖП администрация на Кралство Вюртемберг /K.W.St.E./, локомотив C - бъдещ клас BR 18.101-137. Създаването на този локомотив е свързано с необходимостта от ускоряване на пътническия трафик по главната линия Бретен – Щутгарт – Улм и невъзможността на съществуващите локомотиви клас D да се справят с нарастващото тегло на пътническите влакове. Било е и икономичски неизгодно да се продължи развитието на клас AD/ADh. От друга страна топографските особености на Кралство Вюртемберг, респективно на ЖП трасетата/стръмни наклони и малки радиуси на кривите/позволяват, като бързо решение, скъсяване на транспортното време само чрез увеличаване на скоросттта. Това налага построяването на конструктивно нов локомотив за тежки бързи влакове. През 1907 година са поръчани първите пет локомотива от новата серия. Независимо, че е най-малкият в Германската империя локомотив с колоосна формула 2 С 1/Пасифик/ и с диаметър на двигателните колела само 1800 мм, това е била и мощна, и икономична четирицилиндрова машина. Необичайната външност на локомотива му спечелва прякора „Красивата Вюртембергчанка”/ „Die schöne Württembergerin“ – в немския език „локомотив” е от женски род/. Композицията е шествагонна : багажен, комбиниран 3-2-ра класа, комбиниран 3-2-1-ва класа, комбиниран 1-2-3-та класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са четириосни. Моделът е Arnold 3357K, 3354K, 3355K, 3355K, 3356K и 3356K :
Локомотив С 2025 – производство 1915 година, модел Hobbytrain H4030 :