Доколкото разбрах, плана е от кадастъра и на него постоянно се нанасят промени,
за това сякаш върху старото има ново,
пък новото не е отразено напълно и т.н. Тоест това е работно състояние.
За двата коловоза съм сигурен, щото живея наблизо от както се помня,
та точно за това се и зарадвах като открих затрупаната релса.
Зазо е подчертал с червено само това което е намерил на плана.
Наистина моста го няма, а е начертано някакво междинно състояние на Опълченска.

За по-младите или незнаещи, наричам "циганска махала" северната част щото някога си беше такава,
а сега там са паркингите и автомивките...временно са де.
Въжното е че "хванах" размерите с рулетка, по коствени признаци...като например на снимката до затрупания коловоз,
ясно се вижда следата от извадения бордюр, които преграждаше паважа до габарита
на коловоза и служеше за ориентация на шофьорите с "молотовките" и "газките".

По ми е любопитно Борислав, дали си спомня при циментовите силози така ли беше коловоза?
Не знам защо, но съм си въобраил че под силозите коловоза беше глух.
Ето целият план наложен върху този от Зазо, така както си го спомням аз.

А за порталния кран съм сигурен по две причини - скицата от Бисер (която скоро ще я видите)
и отново "съвременна археология" - на снимката от долу, съм очертал бетонните фундаменти за релсите
на крана, както и подкрановите коловози с мястото за камионите:

Ето още малко снимки от мястото на крана:








ПП. Той Зазо ме е изпреварил за плана...
