Автор Тема: Смяна на куплунзи  (Прочетена 9313 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #15 -: 03 Декември 2009, 11:05:18 »
И един ден ще решиш да продадеш тея вагони и никой няма да се съгласи да ги купи след като ги види така преправяни... Помисли и за това!

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #16 -: 03 Декември 2009, 11:57:23 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=2028.msg32133#msg32133 date=1259827640
Т.е. искаш да ползваш водилото на старият куплyнг и върху него да запоиш направена от теб шахта? Но на това място се намира частта, която "подпира" отдолу куплyнга и ще пречи да запоиш шахтата. Единствено можеш да я запоиш много по-напред от буферната греда, но тогава два съседни вагона ще стоят прекалено далече един от друг!

Е-е-е, тази "подпирачка" съм забравил да я взема впредвид.  :blush2: Нерешимо препятствие си е, ще го мисля довечера пред един вагон.Сега както и да го мисля, ще го измисля като сутринта - без вагон пред пен не се получава. И наистина разстоянието, за което говориш ще стане непростимо голямо. :hi:

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #17 -: 04 Декември 2009, 07:17:21 »
След дълги - дълги размишления снощи, броене и пресмятане реших да оставя нещата както са си.Подмяната на окачвачките при пиковските вагони е почти невъзможно (упражнение за луди и то с много пари  ;D), както и подмяната на подвижният състав, за което Владо ме съветва.Второто е невъзможно, защото и почти всичките ми локомотиви също не търпят такава интервенция.И така, накрая ще взема впредвид съвета на Пламен и продължавам играта с клещите.Снощи след това "гениално" заключение седнах с едни клещи и отверка и си поиграх с 3-4 вагона.Картинката не е чак толкова безнадеждна.В заключение - Пламене, ти както винаги се оказа прав.  :good:
Благодаря на Ясен за помощта, с онези джиджавки наистина би станало, но не са ми по джоба, тоест предпочитам въпросните 300-400 лева да ги похарча за  релси или нещо друго по-полезно.  :good:
А въпросната тема би послужила на други "ентусиасти" да не си губят цяла вечер като мен, за да откриват топлата вода.  :lol:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #18 -: 04 Декември 2009, 09:43:53 »
 :blush2: :blush2: :blush2:
Ама не аз...а стандартите, моделистката практика
(в някой клубове това прогонване за еднаквост е задължително)
и най-вече съветите на Васкопф и Ясен ,
 и двамата от нашенско!!!
 :drinks: :drinks: :drinks:

ilian

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #19 -: 19 Януари 2010, 17:58:05 »
Здравейте.Замислих се,може и да е очевидно де,но все пак: Харесал съм си BR 89 на Brawa http://www.brawa.de/en/products/h0/locomotives/steam-locomotives/40034-br-89-drg.html (не че  Fleischmann не го предлагат,но поради металната конструкция и престижа на фирмата сред по-опитните хобисти), но бих желал да тегли Fleischmann - ски вагони вагони. Тогава забелязах разликата в куплунзите. Тъй като се разгледах в менюто на лока на Брава,видях че там куплунзите се монтират отделно. От където идва и въпросът ми: дали е възможно това което си мисля (купуване на курц-куплунзи на FLM  и монтирането им на локомотива)?Това ще доведе до усложнения(най-вероятно) - нещо от което аз бягам, и до закупуване варианта на същия локомотив от FLM,който също е добър.дан осте ме разбрали. Поздрави.

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #20 -: 19 Януари 2010, 18:04:53 »
Не се притеснявай, можеш безпроблемно да му смениш куплyнзите с флашмански или с роковски (по твое желание)

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #21 -: 19 Януари 2010, 18:25:22 »
Локът по всяка вероятност има пликче с  пълен комплект разни стандарти куплунзи, поне на "Роко" са така, а не вярвам "Брава" да останат  по-назад.  :hi:
« Последна редакция: 19 Януари 2010, 20:10:40 от XRISTO »

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #22 -: 19 Януари 2010, 18:38:08 »
така е имат стандартни куплунзи а ти си избираш съответният модел в случая е по-важно дали имат НЕМ шахта с кинематика, като в случая с Брава шахта имат а за кинематиката и друг въпроса.

ilian

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Смяна на куплунзи
« Отговор #23 -: 19 Януари 2010, 20:05:05 »
Супер сте,благодаря за бързата реакция! Само трябва да си взема успешно изпитите,и може да досъбера парите. Благодаря,отново :good: