Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Детска железница -Пловдив

<< < (5/9) > >>

mill:
Батерийте дадоха фира още в средата на март. :(.От двете страни вратите на локомотивчето вече са сгънати,казаха ,че при гараж в тунела ги закачили и ще ги оправят,ама кой знае.Сега за Великден може и да тръгне ...А първия локомотив който беше,наистина мясаше на такъв.Ама и сега не е лошо.Само дето и два месеца не можа да върви,големи пукотевици пак имаше-тръгва,откриха го....
Бе Фелибето не е вече това което беше.Баси и кметовете и чудото -осраха го и го превърнаха в дълбока провинция.Само чалга клубове и магазини-тип 1 лев .Пошлотия до шия ???

lubomir:

--- Цитат на: pach link=topic=214.msg4012#msg4012 date=1208936524 ---Не спорете като лаици...Не съм го виждал след въстановката , ама я пресметнете колко струва един дизел , обучение за експлоатация , персонал за управление , резервни части за подръжка , самата подръжка , нафтата и друго каквото се сетите по двигател с вътрешно горене...
А сега по същите точки нанесете цени и експлоатация на акумулатори...
Едното е в пъти по-просто не само като устройство но и като себестойност и подръжка , и персонал и т.н. и т.н.
Е сега мисля вече е ясно що е "Баркас" е не истински локомотив. Навремето това е създавано за детска железница и е проаектирано да е такава , а вие искате да я сравнявате с атракционните или колекционерски железници за маниаци ...
То вярно , че за нас казват , че сме се родили със средно образование , ама ако продължим лафа , тия сега са направо с дистанционно висше и не само семестриално.Вече трудно може да мине за детска - направо си е историческа екзотика от онова време.добре че в страната ни има не само лумпени...
Ако някой се заеме не само в пред изборно политиканстване , със сърце и душа , то колко му е да се поръча едно уникално локомотивче в частния завод в Русе - и готово .Но българите още не сме узрели за това...или поне така си мислим...насаждано от политиците ни! >:(

--- Край на цитат ---
Не мога да се съглася. Един дизел генератор подходящ за състава едва ли щеше да е повече от 10000лв. При това дизелите с обикновенни помпи, могат да карат практически вечно стига да се отремонтирват да речем през 10г. От експлоатационна гледна точка дизела ще гори нафта само когато е в движение, докато акомулаторите се саморазреждат, особенно като поостареят. Освен това акомулаторът е по принцип капризно устройство- не обича нито топло нито студено, тока на зареждане е много важно да се спазва, непрекъснато се следи за нивото на електролита и трябва да се долива, да не говорим че при зареждане се отделя Н2, а пък зареждането е в тунел. Лошото е че със скапване на акомулаторите по малко от 10м след пускането си това съоръжение вероятно пак ще спре, а какво ще последва всички знаем. Дано да отделят пари за нов акомулаторен блок, освен ако някой все пак не се замисли малко и не седне да направи някои сметки и да се прекрати веднъж за винаги с това задвижване.
Ей на тука има един който би могъл да е подходящ

http://argo-market.com/ViewProduct.aspx?id=98
Струва 11000 лв. Колко ли струва един нов комплект акомулатори, и колко пъти в годината ще се сменя. Ей това са интересни въпроси, които май никой не се замисля.

lubomir:

--- Цитат на: muncho link=topic=214.msg4040#msg4040 date=1208949280 ---Батерийте дадоха фира още в средата на март. :(.От двете страни вратите на локомотивчето вече са сгънати,казаха ,че при гараж в тунела ги закачили и ще ги оправят,ама кой знае.Сега за Великден може и да тръгне ...А първия локомотив който беше,наистина мясаше на такъв.Ама и сега не е лошо.Само дето и два месеца не можа да върви,големи пукотевици пак имаше-тръгва,откриха го....
Бе Фелибето не е вече това което беше.Баси и кметовете и чудото -осраха го и го превърнаха в дълбока провинция.Само чалга клубове и магазини-тип 1 лев .Пошлотия до шия ???

--- Край на цитат ---
Абсолютно си прав!

Maktub:

--- Цитат на: muncho link=topic=214.msg4040#msg4040 date=1208949280 ---Батерийте дадоха фира още в средата на март. :(.От двете страни вратите на локомотивчето вече са сгънати,казаха ,че при гараж в тунела ги закачили и ще ги оправят,ама кой знае.Сега за Великден може и да тръгне ...А първия локомотив който беше,наистина мясаше на такъв.Ама и сега не е лошо.Само дето и два месеца не можа да върви,големи пукотевици пак имаше-тръгва,откриха го....
Бе Фелибето не е вече това което беше.Баси и кметовете и чудото -осраха го и го превърнаха в дълбока провинция.Само чалга клубове и магазини-тип 1 лев .Пошлотия до шия ???

--- Край на цитат ---

Много жалко, ако съсипят железницата отново; до следващите местни избори има доста време, кой знае какво ще остане до тогава. Дано пък стане чудо и го запазят. Ама дето имаше един афоризъм: "Преди време се надявахме на чудо. Сега разчитаме на чудо." А за града – май така е на всякъде. Тотална деградация... Но да не изпадаме в офтопик.

pach:

--- Цитат на: lubomir link=topic=214.msg4050#msg4050 date=1208959854 ---
--- Цитат на: pach link=topic=214.msg4012#msg4012 date=1208936524 ---Не спорете като лаици...Не съм го виждал след въстановката , ама я пресметнете колко струва един дизел , обучение за експлоатация , персонал за управление , резервни части за подръжка , самата подръжка , нафтата и друго каквото се сетите по двигател с вътрешно горене...
А сега по същите точки нанесете цени и експлоатация на акумулатори...
Едното е в пъти по-просто не само като устройство но и като себестойност и подръжка , и персонал и т.н. и т.н.
Е сега мисля вече е ясно що е "Баркас" е не истински локомотив. Навремето това е създавано за детска железница и е проаектирано да е такава , а вие искате да я сравнявате с атракционните или колекционерски железници за маниаци ...
То вярно , че за нас казват , че сме се родили със средно образование , ама ако продължим лафа , тия сега са направо с дистанционно висше и не само семестриално.Вече трудно може да мине за детска - направо си е историческа екзотика от онова време.добре че в страната ни има не само лумпени...
Ако някой се заеме не само в пред изборно политиканстване , със сърце и душа , то колко му е да се поръча едно уникално локомотивче в частния завод в Русе - и готово .Но българите още не сме узрели за това...или поне така си мислим...насаждано от политиците ни! >:(

--- Край на цитат ---
Не мога да се съглася. Един дизел генератор подходящ за състава едва ли щеше да е повече от 10000лв. При това дизелите с обикновенни помпи, могат да карат практически вечно стига да се отремонтирват да речем през 10г. От експлоатационна гледна точка дизела ще гори нафта само когато е в движение, докато акомулаторите се саморазреждат, особенно като поостареят. Освен това акомулаторът е по принцип капризно устройство- не обича нито топло нито студено, тока на зареждане е много важно да се спазва, непрекъснато се следи за нивото на електролита и трябва да се долива, да не говорим че при зареждане се отделя Н2, а пък зареждането е в тунел. Лошото е че със скапване на акомулаторите по малко от 10м след пускането си това съоръжение вероятно пак ще спре, а какво ще последва всички знаем. Дано да отделят пари за нов акомулаторен блок, освен ако някой все пак не се замисли малко и не седне да направи някои сметки и да се прекрати веднъж за винаги с това задвижване.
Ей на тука има един който би могъл да е подходящ
(Image removed from quote.)
http://argo-market.com/ViewProduct.aspx?id=98
Струва 11000 лв. Колко ли струва един нов комплект акомулатори, и колко пъти в годината ще се сменя. Ей това са интересни въпроси, които май никой не се замисля.

--- Край на цитат ---
Гледаш едностранно на нещата - само за дизела пишеш , а аз казах да направиш съпоставка м/у него и електротягата.
Цената за въвеждане в екплоатация , барабар с ремонта на баркасчето е под 3000 лв , а ти отпускаш само за дизеловия двигател 10 000 , ами останалото.Много по евтино е да поддържаш един "електрокар" на релси , отколкото един истински , макар и малък дизелов локомотив!
Нещо сметките не излизат обаче...
Колкото до чалгата , това е само видимото и то ще отмине.И политиците ни ще го издухат накрая...
Има хора и хора в страната ни .
Едните от години само се оплакват , и чакат някой друг да свърши работата .
Другите от години са разбрали ,че трябва да се оправят сами и вече са много по напред от чакащите.
Тези вторите дори почнаха тук и там и най-вече без политиците , да обръщат внимание не само на насъщния си хляб , и въпреки че не са по-богати от преди , вече отделят пари и за татковината ни.Ако не вярвате - посетете Музея на авиацията до Пловдив.Там на входа ще ви посрещне самолет въстановен изцяло с парите и доброволния труд на хора от втората група...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия