Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts
И моят ред дойде...
zazo:
Незнам, упражнявам се върху почти същата задачка, кажи речи с подобни размери и не ми се получава и не ми се получава.
pach:
Ако тази вечер се прибера по...навреме (четвъртък е) , ще се пробвам - записах си файла с размерите на Лъчо, и ще се пробвам (това напоследък май пак ми стана любимото занимание...).
Очаквайте в ...тръпка :spiteful: :spiteful: :spiteful:
(Ако стане нещо де...че много таковка ви е мястото... :blush2:)
pach:
Лъчо, не съм те забравил ама вчера се прибрах доста по-късно от очакваното. :angel:
Ето какво спретнах докато сега чаках обяда си:
Това бе първоначалната идея, като исках гаровата сграда да е в средата с гръб към зрителя , но така хем не ме кефи , хем орязва празното място там за ...една сграда с паркинг, освен ако не сложиш и Фалер кар система там - тогава има някакъв смисъл да се примирим с естетиката...
Но както казах плана не ми хареса , при дължината на тия коловози , защо де не се развие все пак и ...едно депо!!!
Накак си ще се примириш че е в лек страничен ракурс , но въпрос на гледна точка от ...оператора.Става както за ревю на локомотиви, така и за снимки, кефене на моделиста с моделите му (извън витрините) и обръщане на локомотиви...да , сега се сещам ,че ти си привърженик на "ракетите", та за това депото не е по класическата схема (два изхода и един вход) но поради недостиг на място, поне можеш да сложиш освен административната сграда и цистерните с гориво и т.н.
Това е плана в крайният му вид - ползвал съм релсова система РОКО - 2,5 мм, тъй като не каза ти каква ползваш (пък в програмата намерих тази за най-подходяща за НО).
Ето и 3D -варианта на същият план...
А това и същият план с няколко поясния които ме накараха да си развихря фантазията докато го приключвах. О тук натам ти си наред да си развихриш мечтите и ...например да изпаднеш в мегаломания.
Двата разменни коловоза за със направо страхотна полезна дължина (обичам гари на "Г") като един малък недостатък е излаза от депото, но при 30 см полезна ширина и това е достатъчно.
Третият проходен коловоз всъщност служи за всички отклонения за маневриране към пощенската станция, хладилното хали, площадката с порталният (или контейнерен) кран, без да пречи на основните два коловоза по трасето.
най-близкият до депото се явява транзитен, докато вторият (в средата от трите проходни) е отклонение за спиране до перона. В десният край има и един глух коловоз , от който (в зависимост дали ще сложиш перон или шосе) може да е за потеглящи мотрисни (локални) влакове или за разтоварване на вагони върху камиони (и хамалите трябва да живеят).
Най-малкият радиус (изпълних твоето желание) е 542 мм, средният проходен коловоз е на 604 мм, а третият обслужващ глухите коловози и на 826 мм.Всички релси са стандарти от масовото производство на РОКО с височина 2,5 мм.Въобще кодовете на артикулите се виждат на плана.
Това е от мен...ти си на ред!
:hi: ;D ;D ;D
luci:
brao pach .. добро е , на мене ми харесва предложението ти , макар да няма много място за неща с денивелация и скали и тн .. ама за релсова структура е изпълнено яко !
не може ли задната страна на една от двете части да е денивелирана в + (хълм с покачени на него релси по наклон - склон)..може част от трасето да мине под него (във високата част) с къс тунел просто за идеята дори
pach:
--- Цитат на: luci link=topic=2176.msg37027#msg37027 date=1267186483 ---brao pach .. добро е , на мене ми харесва предложението ти , макар да няма много място за неща с денивелация и скали и тн .. ама за релсова структура е изпълнено яко !
не може ли задната страна на една от двете части да е денивелирана в + (хълм с покачени на него релси по наклон - склон)..може част от трасето да мине под него (във високата част) с къс тунел просто за идеята дори
--- Край на цитат ---
ПРинципно има възможност да се изпълни (дори при правилото 40</1000) обаче има едно но...
това не е трасе , а една сравнително малка (до средна) гара!
При гара "повдигнато трасе" има само на гърбични инсталации.
Тунел пък не му е съвсем мястото, в района на гарата.
Та така...
;D ;D ;D
Има една малка вероятност, ако се премахне мотрисният коловоз, и на негово място се прибере третия дето извежда всички глухи релси, тогава от завоя по посока (и на мястото) на хладилното хале, да се започне едно издигане с цел , на следващият модул вече де се сложи и тунел ама , той следващият модул ще е по -вероятно мост, защото се пада срещу входната врата на стаята (виж горе скиците на Лъчо).
та пак ...тц. :nono:
А ако Лъчо "отпусне" още малко място около депото, може (макар и доста сбито) да си стане абсолютно пълноценно - с трите вход/изхода, зарядките за въглища , вода , пепелници, пясъчни бункери и всичко каквото му се полага.
Тези неща така или иначе ще се сложат, но при сегашната теснотия , ще са "попиляни" по третият обслужваш глехите отклонения, коловоз.
;D ;D ;D
А Лъчо го нямааааа... :scratch_ones_head:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия