Лъчо, не съм те забравил ама вчера се прибрах доста по-късно от очакваното.

Ето какво спретнах докато сега чаках обяда си:
Това бе първоначалната идея, като исках гаровата сграда да е в средата с гръб към зрителя , но така хем не ме кефи , хем орязва празното място там за ...една сграда с паркинг, освен ако не сложиш и Фалер кар система там - тогава има някакъв смисъл да се примирим с естетиката...

Но както казах плана не ми хареса , при дължината на тия коловози , защо де не се развие все пак и ...едно депо!!!

Накак си ще се примириш че е в лек страничен ракурс , но въпрос на гледна точка от ...оператора.Става както за ревю на локомотиви, така и за снимки, кефене на моделиста с моделите му (извън витрините) и обръщане на локомотиви...да , сега се сещам ,че ти си привърженик на "ракетите", та за това депото не е по класическата схема (два изхода и един вход) но поради недостиг на място, поне можеш да сложиш освен административната сграда и цистерните с гориво и т.н.
Това е плана в крайният му вид - ползвал съм релсова система РОКО - 2,5 мм, тъй като не каза ти каква ползваш (пък в програмата намерих тази за най-подходяща за НО).
Ето и 3D -варианта на същият план...

А това и същият план с няколко поясния които ме накараха да си развихря фантазията докато го приключвах. О тук натам ти си наред да си развихриш мечтите и ...например да изпаднеш в мегаломания.
Двата разменни коловоза за със направо страхотна полезна дължина (обичам гари на "Г") като един малък недостатък е излаза от депото, но при 30 см полезна ширина и това е достатъчно.
Третият проходен коловоз всъщност служи за всички отклонения за маневриране към пощенската станция, хладилното хали, площадката с порталният (или контейнерен) кран, без да пречи на основните два коловоза по трасето.
най-близкият до депото се явява транзитен, докато вторият (в средата от трите проходни) е отклонение за спиране до перона. В десният край има и един глух коловоз , от който (в зависимост дали ще сложиш перон или шосе) може да е за потеглящи мотрисни (локални) влакове или за разтоварване на вагони върху камиони (и хамалите трябва да живеят).

Най-малкият радиус (изпълних твоето желание) е 542 мм, средният проходен коловоз е на 604 мм, а третият обслужващ глухите коловози и на 826 мм.Всички релси са стандарти от масовото производство на РОКО с височина 2,5 мм.Въобще кодовете на артикулите се виждат на плана.
Това е от мен...ти си на ред!
