Магазини / Поръчки / Оказион | Shops / Orders / Bargains > Зона на търговеца | Retailer's zone

Първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000)

<< < (2/26) > >>

piko1:
същия въпрос като на владо  :good:

760mm:
И аз питам.

Dimitar Baev:
На въпроса на pach.

За моделите: Единствено досега АСМЕ изработва модел на ЕА3000, като първата поръчка от 400 бр. бе за ДСБ, тъй като имаха юбилей миналата година. Много трудно приеха нашата, тъй като минимумът за еднократно изработване, бе 100 бр. Но разгеле, убедихме се и нещата станаха.
АСМЕ единствени произвеждат модели на малки серии локомотиви и вагони и всяка година имат нов асортимент. Иначе, всичко се прави в Китай, но детайлността и изработката е завидна.

По отношение на оригинала - прикаченият файл.
През 1985 консорциум от ВВС, Сименс, Хеншел построява първите 2 локомотива в Майнц, като при сглобяването участват хора от датските железници. Останалите бройки до 21 са сглобени в Дания, като всичко се доставя от Германия. Номерацията е ЕА3001 - 3021, като всеки локомотив има и уникално име на някой от националните герой на Дания. Локомотивите са първите електрически локомотиви в Дания.

Към момента наличността на локомотивите е както следва:

1 - в музея на транспорта на Дания
2,3,5,6,8,9 - Bulmarket
4,7,10,20,22 - DSB
11,12,13,14,15,16,17,18,19,21 - Рейлион Дания, Рейлион Германия

Dimitar Baev:

http://i49.tinypic.com/sdcidx.jpg

Dimitar Baev:
На въпроса на Владо,Пико1 и 760 мм.

Дали ще се продават!
Ами идеята ни бе да си ги поръчаме за рекламни материали и сега имаме 50 бр. без двигател и 20 с двигател. Днес говорих с шефа и той позволи да продадем няколко като си покриваме само цената и транспортните разходи (които обаче са с ДХЛ и са малко височки).

Така, че след като го съгласувах, нещата изглеждат така:

1. Модел стендов (без двигател) картонена опаковка - 138,20 лв (с ДДС)
2. Модел реален (с двигател) картонена опаковка - 261,90 лв (с ДДС)

Това са цени, тук в офиса, можем да ги изпращаме с Еконт.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия