Главен форум | Main forum > Фремо | Fremo

Общи въпроси за Фремо модулите

<< < (16/23) > >>

pavel75:
ОК, съгласих се от първия път

Adrian:
абе то влаковете дерайлират на всяка снадка, други пък не могат да вземат 'ухото'... как ще ги стигнем хамериканците ?? Дайте да дадем!

pach:
Нещо такова трябва да е ...???



Съответно сградата и семафора са откъм гърбът на модула , на ляво е мъжкият куплунг а на дясно женският такъв.
Внимание !!! Забележете връзването на лява и дясна релса !!!
Двете външни на "+" или заедно за DCC , съответно двете вътрешни на "-" и пак зеадно на DCC . Така ще сме коректни за осъществяване на връзката с " І-ви модул с автор Жоро Георгиев " ;) по известен като "ухото"  ;D ;D ;D както и към стандартите NMRA за посоката на движение при аналогово захранване на железопътни модели.
Жълто "+12V" (в случая е оранжево че тук много бледнее жълтото) постоянно напрежение за осветление  на сгради , стълбове и светофори ( чрез лампички и светодиоди) и  зелено "~16V" за електромагнити/серво машинки на бариери, семафори и стрелки.Кафяво за обща маса .Като разбира се всичко освен номерата на крачетата (пиновете-pin) на куплунзите е условно . В бъдеще като ни пораснат модулите може да отделим 9 и 10 pin , както 14 и 15 pin за мрежа от типа Loconet - S88 ...
 ??? ::) ;D

pavel75:
според мен има грешка - защо връзваш пин 1 и 2 на късо, както и 4 и 5?
Би трябвало (според мен) - на късо да са 1 и 4, както и 2 и 5.

Жоро:
Мойто мнение е, че този кулунг е по-неудобен за работа. Особенно, ако трябва да се запоява нещо на средната редица пера.


--- Цитат на: pach link=topic=229.msg8329#msg8329 date=1217312431 ---(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)
--- Край на цитат ---

Долният е поудобен за запояване.
Pach, дай да оправиме грешката веднага. Релсите ще получават захранване във вида: горна +; долна - (примерно), като това важи и за двете трасета.А не както сегашното положение, което си начертал. Както ги връзваме сега е временно, за по-лесно. По-натаък, като сложиме куплунзите, на ухото ще вържем автоматичната смяна на полюсите и така ще може да се минава от едното трасе в другото при еднакъв поляритет.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия