Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макет на Caprycorn

<< < (14/60) > >>

nilfe:
Кеф цена нема.  :good:

gregary:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=2315.msg40299#msg40299 date=1272301725 ---Първото нещо, за което си дадох сметка преди 20 години, беше, че не мога да имам всичко в хобито. Невъзможно е. Затова още тогава си изградих приоритети. Така разсъждавам и сега, не мога по никакъв начин да сметя нито гара, нито депо, като тези, които Нил показва на първата снимка. Но мога да "загатна" част от гарата-първите 3 коловоза, също така мога да "загатна" част от депото, най интересната част-обръщателят! Ако не го направя, със сигурност ще съжалявам!

--- Край на цитат ---
Смело напред  :good: ;D

eurostar:
Абе я мини в 6-та епоха и ще си решиш всички проблеми. Шегичка!

Gervasii:

--- Цитат на: eurostar link=topic=2315.msg40309#msg40309 date=1272306586 ---Абе я мини в 6-та епоха и ще си решиш всички проблеми. Шегичка!

--- Край на цитат ---
и в Z и край на мъките :dance1: :on_the_quiet:

Maktub:
Ясене, може би една налудничава идея – не мога в момента да го начертая, но ще се опитам да го опиша: защо не вземеш идеята за разположението на обръщателя от варианти 3 - 4, но ако започнеш да "издигаш" основната линия западно от гарата чрез "хълм" покрай стената, мисля, че ще имаш поне два метра и половина до нишата на прозореца, където може да поставиш мост. Така коловозът към обръщателя ще остане на основно ниво, а самият обръщател може да "влезе" под моста? Така може би ще имаш възможност за повече секции, както и повечко пространство за другите съоръжения. Да, проблемът с махането и поставянето на плота барабар с всичко на него остава, но ще бъде по-тесен и вероятно по-удобен за местене. А след преминаването на моста, покрай нишата на прозореца, започва спускане обратно до основното ниво. Естествено, при това положение трябва да помислиш за повърхността на мебелите...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия