Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (119/151) > >>

widowmaker:

--- Цитат на: misan link=topic=237.msg71805#msg71805 date=1327521713 --- ... са  монтирани на шатуните,на кръстоглавите и на пароразпределителния механизъм търкалящи лагери,което също е много разумно.

--- Край на цитат ---

Не бих казал, че е кой знае колко разумно при тия натоварвания.
Ако можеше да се направи вкарването на маслото под налягане в плъзгащия лагер, би било най разумно (и дълговечно).
Не случайно най големите телескопи-рефлектори лагеруват така.
Например телескопът в Маунт Паломар (508сантиметра диаметър на главното огледало, само то тежи 42 тона) лагерува така
и е достатъчно да се бутне с пръст, за да  почне да се върти цялата монтировка с телескопа.

CaLLlo:

--- Цитат на: misan link=topic=237.msg71805#msg71805 date=1327521713 --- Западногерманските модернизирани локомотиви също имат водоподгреватели от смесителен тип. ...
--- Край на цитат ---

Да, например при BR 01 DB такива са

01 042,046,112,154,192 - 5 локомотива с Mischvorwärmer Henschel или Heinl,

със смесено водоподгряване, модернизирани експериментално 1951-1952.



http://www.wagenwerk.de/h0de/umbausatz-fur-henschel-mischvorwarmer-01-roco-modell.html

TheJackal:
Дойде моментът, в който се появи един от култовите парни локомотиви BR 38  на трима производители BeckmannTT; Roco и TILLIG. Въпросът ми е към по - запознатите приятели тук във форума: "Кой от тези модели е според Вас e по детайлен и качествен?" Пускам и снимки за сравнение:

ROCO:

BR 38 DB III Epoche - 279.00 Euro


BR 38 DR IV Epoche - 279.00 Euro



BeckmannTT:

BR 38 262 DB III Epoche - 319.00 Euro


BR 38 5308-2 DR IV Epoche - 319.00 Euro



TILLIG:

BR 38.10 DR III Epoche - 275.90 Euro


BR 38.10 DB III Epoche - 275.90 Euro






zazo:
Модела на Бекман е съвсем различна серия. 38-ма серия е сборна. Модела на Роко и Тилиг е на пруски P8 а тоя на Бекман е саксонска машина.

Сaprycorn:
Веднага отделям BeckmannTT на страни-това е друга 38-ца, а именно 38.2-3 с произход Саксония, и няма как да я сравняваме с 38.10-40 (пруски тип Р8)
Остава да сравним Роко и Тилиг. Като за мен везната веднага се накланя към Тилиг, не за друго, а защото техния модел показва локомотива във вида, в който е най-близо до първообраза си! Докато и  двата варианта на Роко показват Р8 във вид в който как да кажа, (да не ми се обиди някой) не харесвам нито крилата Витте на DB, нито сплескания комин на DR!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия