Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (121/151) > >>

Сaprycorn:

--- Цитат на: vlado1 link=topic=237.msg72038#msg72038 date=1327827467 ---
А този от каталога на Roco за новостите за 2012 г. - стр. 134, кат. No 36051/2 ?



--- Край на цитат ---
Е, това вече е съвсем друго нещо- истинската 38-ца!
http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-3-003002-160951-0-0-0-2-3-2-0-gatt-de-t-0/ein_produkt.html

widowmaker:
Тя и саксонката не е фалшива.
Това е пруски Р8, най масово прзвежданият локомотив в Европа,
mädchen für alles на Гарбе.

CaLLlo:

--- Цитат на: anubis link=topic=237.msg72035#msg72035 date=1327820218 ---Саше, помагаме значи в сайта на Фриц Остертхун:
http://www.osterthun.com/2b.models20-39/Baureihe~34.74b.htm
        ...

--- Край на цитат ---

09 Юли 2009:

http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1717.msg26435.html#msg26435

misan:
    По отношение на мазането на плъзгащите лагери под налягяне,предложено по горе.
    Има нещо подобно и се използва в много локомотиви в САЩ и Съветския съюз.  Имало го е на нашата серия 03.
   Буксовите лагери са включени към  изводите на мазилната помпа.Между медните тръбички от помпата и щуцерите на буксите има гумени тръбички, необходими поради преместването на буксовите лагери в буксовите плъзгалки. Много умно решение,но незнайно защо не е намерило достатъчно широко приложение. Разбира се в помпата трябва да се сипва два вида масло,но тя е разделена на секции,така,че няма проблем.

widowmaker:
Става сложна системата, това предполагам е било проблем.
А и частите не са като при ДВГ в картер, че да може да се изпомпва протеклото от лагерите масло (говоря за двигателите със сух картер).

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия