Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (139/151) > >>

Gervasii:
Италиянец е!

pach:
През периода 1908-1910 година  "K.Sächs.Sts.EB" поръчва нови, по-мощни машини за линия "Windbergbahn",
 при проектантското бюро на "Saxon Maschinenfabrik" от Кемниц (бивша "R. Hartmann"). Те се връщат
обратно към тестовете проведени преди това с първия прототип на парен локомотив с два цилиндъра
високо и два цилиндъра ниско налягане, монтирани на своеобразни локомотивни талиги.


Тогава в резултата на тестовете стигат до  разработката на следващият
 модел от този тип -  получили серийно обозначение "ITv" в "K.Sächs.Sts.EB".





ПРи новият модел цилиндрите под високо налягане са разположени противоположно на своите
 предшественици в предната талига на локомотива, а  цилиндрите за ниско налягане в задната талигата.
 През 1910 са били доставени десет, три през 1913 г. и 1914 г., още пет броя. Общо от серията са произведени
 18 локомотива влезли в експлотация за доста дълъг период от време.

Локомотивите с талиги са били обект на високи изисквания за работа и поддръжка.
Двойният  Heusinger - контрол им даде псевдонима "паяк"-а.
Германската държавна ЖП компания ги класифицира като клас 98.0 в техните списъци.



 :bb2: :bb2: :bb2: и е ТТ...






начална цена 610 евро
http://www.ebay.de/itm/sachsische-Kreuzspinne-Epoche-1-Landerbahnmodell-mit-Zierstreifen-LokNr-1391-/321563905071?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item4adeb3cc2f

която е по-висока от предишната - 559,95 евро...
http://www.mbs-sebnitz.de/triebfahrzeuge/dampflokomotiven/saechs-itv-der-k-saechs-sts-e-b-ep-i.html

CaLLlo:

            Да изплакнем малко окото с хубави снимки на хубав модел!






              



 03 054 DB3 Micro-Metakit 94803H BD Koln, Bw Koln-Deutzerfeld, 1995 100 St.

                         http://www.ebay.de/itm/251763000089

CaLLlo:

Изключително рядка гледка - Анхайтс локомотив с 2 оръдия и влак отзад:





http://www.ebay.de/itm/251793127111


С такива номера са били единствените 2 четворки (25 atm) само 3 години - от 1932 до 1935,
след което са преработени за нормално налягане (16 atm) и преномерирани на 02 101-102,
а само след още 4 години са нарязани и двете.


CaLLlo:


                                              2301 bay C V
                                              2302 bay C V


http://www.ebay.de/itm/251766191777

--------------------------------------------------------
Maffei 1819 1896  - колооси 1640 mm 
2'C n4v
1896 - 2301 bay C V
1918 - ETAT 230-914
1918 - +
--------------------------------------------------------

Доживях да видя снимка на прототипа на първия вариант на българската
серия 08.(01-06), първоначално номера БДЖ 1-8 - 8 локомотива със сцепни
колооси 1640 mm, или единичната бройка 2301 bay C V (на горната снимка),
тъй като останалите им машини от серията се различават значително с
нашите и са със сцепни колооси 1870 mm, които по-късно стават серия DRG
BR 17.3 (на долната снимка).





http://www.ebay.de/itm/251766887521


2302-2343 bay C V  - 42 бр. с колооси 1870 mm
ETAT 230-(914-930) - 17 бр. от общо 43 bay C V
DRG 17 (301-322)    - 22 бр. във втора епоха

Както се вижда, съдбата на 2301, както и на още 16 локомотива от втория вид
е - репарации за Франция след края на първата световна война. Още не съм
намерил снимка на нито една от всичките 17 машини, за да видя как аджеба
изглеждат с френските надписи.

Разбира се, тая тема сме я дъвкали и преди - назад в същата темата:

http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg27427.html#msg27427
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg13933.html#msg13933

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия