Автор Тема: Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46  (Прочетена 201727 пъти)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #435 -: 31 Октомври 2010, 22:50:23 »
При мен и двете (125 и 002) са нормални.

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #436 -: 01 Ноември 2010, 09:06:23 »
При мен и на румънския и на нашия бяха наопаки куплунга и срязаните маркучи на първа кабина, а целия плуг и големите маркучи от страната на втора.

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #437 -: 01 Ноември 2010, 09:08:49 »
Точно това имах предвид.
Имаме участник познал резултата  :wild: :music: :music:

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #438 -: 01 Ноември 2010, 09:44:08 »
И при мен втора кабина е водеща, което общо взето не пречи много на въртенето на земята. Още повече, че лесно може да се обърне на другата страна. Обаче имам друг проблем - пружината на куплунг шахтата според мен е много твърда и в завой ми изхвърля вагоните от линията. На практика още не съм отвозил първия си товар с нея, трябва да мисля как да я охлабя. Някой друг да бере същите ядове?

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #439 -: 01 Ноември 2010, 09:56:29 »
Ако си с куркуплунг,в упътването пише ,че най-малкият радиус по който може да се движи без проблеми е 450 мм. :pleasantry:
« Последна редакция: 12 Януари 2011, 21:28:10 от refil »

tritehiksa83

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #440 -: 01 Ноември 2010, 10:04:47 »

Аз още несъм го пуснал на път но със сигурност ще изхфърля вагоните,гнездото е много стегнато според мен има два варианта за проблема: ръчно да се раздвижва гнездото докато пластинките поомекнат а друг вариант е да се скъсят пластинките което е крайна мярка.Незабравяйте локомотива е голям и е предвиден за по големи радиуси междуосието също е доста по голямо от на людмилите примерно.За справяне с куплунга най удачно се оказва ползването на старите куплунги между първия вагон и лока.

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #441 -: 01 Ноември 2010, 10:15:33 »
Не е това проблема, и с обикновен куплунг я прави същата магария. За мен пружината е много твърда - шахтата просто не се огъва настрани. А пък за кноровите ръкави за 5-те атмосфери се чудя какво да правя - ако пробия дупки да ги сваля по надолу няма да мога да запълня старите отгоре така, че да не се виждат и това после ще ме дразни. Освен това тя цялата челна греда е сбъркана. На нашия модел е равна, докато вижте на Зазо румънската, както и на нашите истинските гредата е по широка в средата и покрива цялата плоча на винтовия спряг. Та може би ще оставя всички черва както са си сега на една линия. Това да е кусура. ::)

tritehiksa83

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #442 -: 01 Ноември 2010, 10:18:39 »
Аз направих друго оставих вътрешните ръкави къси а външните оставих цели но за гнездото това е варианта или ръчно раздвижване или орязване.За гредата мисля,че пластинката която е сложена около купата е по голяма отколкото трябва.
« Последна редакция: 01 Ноември 2010, 10:20:44 от tritehiksa83 »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #443 -: 01 Ноември 2010, 10:22:48 »
Гредата си е съвсем наред - ето нагледно:


tritehiksa83

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #444 -: 01 Ноември 2010, 10:24:46 »
Да гредата е в точен размер,пластинката не е оразмерена тя е лепенка поставена допалнително и стърчи малко отдолу.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #445 -: 01 Ноември 2010, 10:29:18 »
Да така е. :)

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #446 -: 01 Ноември 2010, 10:37:59 »
Да не спорим излишно, дори и от тая снимка дето си я качил се вижда, че гредата става по широка надолу от външното черво на към средата. Виж добре и Зазовата снимка на предишната страница

tritehiksa83

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #447 -: 01 Ноември 2010, 10:55:09 »
АААА да сега видях и аз! Предполагам това е заради подмяната на матрицата за премахването на долните фарове.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #448 -: 01 Ноември 2010, 11:06:27 »




Едни снимки от архивите ми който вече и непомня от къде съм свалял.Изпитвам големи затруднения понеже работя с лаптопа на съпругата поради липса на НЕТ.Доколкото си спомням май модела е точно на NMJ май се казваше фирмата.Ако някой знае как да се докопам до един такъв красавец на ASEA няма да му се разсърдя.

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Групова поръчка на БДЖ локомотиви серия 46
« Отговор #449 -: 01 Ноември 2010, 14:20:48 »
Ииии оригинала още по-убав.
Ей оттук май могат да се напазаруват, но е месингов модел малка серия и ако правилно смятам цената е над 2000 лв.

http://shop.nmj.no/product_info.php?cPath=26_50_55&products_id=3533&osCsid=411