Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макетът на Владо Колев

<< < (45/88) > >>

gregary:
   Стълбовете ти "Viessmann" ли са? - според мен най-добрите. :clapping:

mgirginov:
Гледам, с влакчета си играеш, а доклади не пишеш :angry: , а и енергото искаш да прецакаш :spiteful:
Ще има рев :cray:

Vlado:

--- Цитат на: gregary link=topic=24.msg47044#msg47044 date=1286960355 ---   Стълбовете ти "Viessmann" ли са? - според мен най-добрите. :clapping:

--- Край на цитат ---
Viessmann са, да!

--- Цитат на: mgirginov link=topic=24.msg47045#msg47045 date=1286960395 ---Гледам, с влакчета си играеш, а доклади не пишеш :angry: , а и енергото искаш да прецакаш :spiteful:
Ще има рев :cray:

--- Край на цитат ---
Аз съм универсален боец - правя всичко накуп! ;)
А относно енергото има един виц:
Ало-о-о-о, енергото ли е? Не, водоснабдяване! А-а-а-а и на вас да ви *** м*****а...  :pleasantry:

pach:

--- Цитат на: Vlado link=topic=24.msg47042#msg47042 date=1286959482 ---...
п.п. Да допълня нещо - стълбовете в завой задължително се слагат от външната страна на завоя и само като изключение при удвоени участъци винаги от външната страна на удвоения път:
...
От правило за единичен път съм виждал все пак изключения:

(Image removed from quote.)

--- Край на цитат ---

Това не е изключение (макар да е по-рядко срещано) а това казвам - всичко зависи от мястото на ...обтегачните тежести, дължината на проводника и още доста фактори, както и силата необходима за опъна. На тази снимка не се вижда целият участък ... :scratch_ones_head:

Жалко че няма да е действаща . щеше да е много готино, но пък страшно износващо за токоснемането.
Поздрави!
 ;D ;D ;D

KRAKOMOBILA:
Важното е фиксаторите да са подложени на опън - от там натътак няма никакво значение от коя страна са стълбовете. А "обтегачните тежести" се наричат анкърни участъци и дължината им е 1500-1600 м. тъй, че хич не зависи къде са.  :)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия