Частично можеш да поправиш грешките и сега.
1. S-ката да преместиш с едно звено по-далеч от кривата.
2. По отношение на прелеза поне да туриш правилна пътна сигнализация. Ето какво пише в документацията:
Нар.55
Чл. 207. Прелезите без бариери се сигнализират със:
1. пътен знак А35 - "Бализ", като над първия бализ се монтира и пътен знак А33 - "Железопътен прелез без бариери";
2. пътен знак А34.1 или А34.2 - "Железопътен прелез с един коловоз" или "Железопътен прелез с два и повече коловоза", като на същата стойка се монтира и пътен знак Б2 - "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство". Тези знаци се поставят на 6 м от крайната релса в дясната страна на пътя и на 1 м от края на банкета.
ППЗДП
Чл. 44. (4) Пътни знаци А34.1 и А34.2 се поставят непосредствено пред железопътен прелез.
(5) Пътни знаци А35.1, А35.2 и А35.3 указват разстоянието от мястото, където са поставени, до железопътен прелез, подвижен мост или ферибот и се поставят, както следва: А35.1 - на 240 м, А35.2 - на 160 м, и А35.3 - на 80 м преди опасността. Над пътен знак А35.1 в зависимост от естеството на опасността задължително се поставят пътни знаци А10, А11 и А32 или А33.