Автор Тема: Макетът на Владо Колев  (Прочетена 176823 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #240 -: 30 Ноември 2010, 09:03:46 »
 :good: :)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #241 -: 30 Ноември 2010, 09:13:31 »
Има доста какво да се иска от коловозното развитие на макета наистина, но толкова си мога - в началото, когато започнах макета бях на друг акъл, сега, вече по-можещ, трябва да се съобразявам с първоначалното и донякъде ръцете са ми извити, образно казано. Но нищо... в следващия макет ще поправя всички грешки...  :pleasantry:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #242 -: 30 Ноември 2010, 09:49:52 »
Цитат на: Vlado link=topic=24.msg50167#msg50167 date=1291101211
.... Но нищо... в следващия макет ще поправя всички грешки...  :pleasantry:

Шшшшшштт...щото ако те чуе едно нежно създание,
 май ще трябва да ти даваме политическо убежище!?!!!
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #243 -: 30 Ноември 2010, 10:09:50 »
Частично можеш да поправиш грешките и сега.
1. S-ката да преместиш с едно звено по-далеч от кривата.
2. По отношение на прелеза поне да туриш правилна пътна сигнализация. Ето какво пише в документацията:

Нар.55
Чл. 207. Прелезите без бариери се сигнализират със:
1. пътен знак А35 - "Бализ", като над първия бализ се монтира и пътен знак А33 - "Железопътен прелез без бариери";
2. пътен знак А34.1 или А34.2 - "Железопътен прелез с един коловоз" или "Железопътен прелез с два и повече коловоза", като на същата стойка се монтира и пътен знак Б2 - "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство". Тези знаци се поставят на 6 м от крайната релса в дясната страна на пътя и на 1 м от края на банкета.

ППЗДП
Чл. 44. (4) Пътни знаци А34.1 и А34.2 се поставят непосредствено пред железопътен прелез.
(5) Пътни знаци А35.1, А35.2 и А35.3 указват разстоянието от мястото, където са поставени, до железопътен прелез, подвижен мост или ферибот и се поставят, както следва: А35.1 - на 240 м, А35.2 - на 160 м, и А35.3 - на 80 м преди опасността. Над пътен знак А35.1 в зависимост от естеството на опасността задължително се поставят пътни знаци А10, А11 и А32 или А33.
« Последна редакция: 30 Ноември 2010, 10:19:20 от Tramway »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #244 -: 30 Ноември 2010, 10:46:56 »
Цитат на: Tramway link=topic=24.msg50176#msg50176 date=1291104590
Частично можеш да поправиш грешките и сега.
1. S-ката да преместиш с едно звено по-далеч от кривата.
2. По отношение на прелеза поне да туриш правилна пътна сигнализация. Ето какво пише в документацията:

Нар.55
Чл. 207. Прелезите без бариери се сигнализират със:
1. пътен знак А35 - "Бализ", като над първия бализ се монтира и пътен знак А33 - "Железопътен прелез без бариери";
2. пътен знак А34.1 или А34.2 - "Железопътен прелез с един коловоз" или "Железопътен прелез с два и повече коловоза", като на същата стойка се монтира и пътен знак Б2 - "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство". Тези знаци се поставят на 6 м от крайната релса в дясната страна на пътя и на 1 м от края на банкета.

ППЗДП
Чл. 44. (4) Пътни знаци А34.1 и А34.2 се поставят непосредствено пред железопътен прелез.
(5) Пътни знаци А35.1, А35.2 и А35.3 указват разстоянието от мястото, където са поставени, до железопътен прелез, подвижен мост или ферибот и се поставят, както следва: А35.1 - на 240 м, А35.2 - на 160 м, и А35.3 - на 80 м преди опасността. Над пътен знак А35.1 в зависимост от естеството на опасността задължително се поставят пътни знаци А10, А11 и А32 или А33.

За съжаление S-ът няма да може да се премести, защото това ще ми коства адски много усилия и немалко средства.
Ако искаш вярвай, но тази подредба на знаците, колкото и да е невярна, я взех като идея от макар и охраняемия жп прелез при Захарна фабрика. Видя ми се интересно и копирах указателните табели.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #245 -: 30 Ноември 2010, 10:49:49 »
Но пък си имам и правилно поставени знаци:



Е, добре, де! Почти...  :blush2:
« Последна редакция: 30 Ноември 2010, 11:23:35 от Vlado »

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #246 -: 30 Ноември 2010, 14:32:13 »
Цитат на: Vlado link=topic=24.msg50186#msg50186 date=1291106816
За съжаление S-ът няма да може да се премести, защото това ще ми коства адски много усилия и немалко средства.
Ако искаш вярвай, но тази подредба на знаците, колкото и да е невярна, я взех като идея от макар и охраняемия жп прелез при Захарна фабрика. Видя ми се интересно и копирах указателните табели.
Тогава постъпи както правят в НКЖИ - постави намаление 25 (надявам са имаш табелки) по двата пътя с фронт от началото на S-ката до началото на моста по левия път, и от началото на S-ката до края на моста в крива по десния път. Запиши го в ТТН на макета като постоянно намаление и влизаш в норма.

А тез, които са кичили знаци на прелеза на ЗФ са идиоти.

На последната снимка ми са вижда, че пътят на прелеза не е под 90°. А в наредбата пише:
Чл. 187. (1) Пресичането на железопътни линии с пътища на едно ниво се извършва под ъгъл 90° и в съответствие с приложение № 16.
(2) При трудни теренни условия с решение на комисията по откриването на прелеза пресичането може да се извърши под ъгъл не по-малък от 65° и в съответствие с приложение № 17.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #247 -: 30 Ноември 2010, 14:51:03 »
Табелки имам:



Тук е сложена просто, за да я има, а не че има нужда!

А относно прелеза - нарочна комисия в състав от един човек (демек Аз!) се събра и разреши, предвид трудните теренни условия, пресичането да се извърши според възможностите...  :pleasantry:
« Последна редакция: 30 Ноември 2010, 14:58:49 от Vlado »

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #248 -: 30 Ноември 2010, 15:04:39 »
А, има нужда и още как - СОП в крива! Ужас на ужасите! От НКЖИ биха турили намаление 5, ако не и 0. Надявам са че има надлежно поставени и указател и предсигнал. Тъй че, уважаема комисия, същото трябва да направите и на въпросното място с S-ката.

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1817
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #249 -: 30 Ноември 2010, 15:06:37 »
Цитат на: Tramway link=topic=24.msg50193#msg50193 date=1291120333
Цитат на: Vlado link=topic=24.msg50186#msg50186 date=1291106816
За съжаление S-ът няма да може да се премести, защото това ще ми коства адски много усилия и немалко средства.
Ако искаш вярвай, но тази подредба на знаците, колкото и да е невярна, я взех като идея от макар и охраняемия жп прелез при Захарна фабрика. Видя ми се интересно и копирах указателните табели.
Тогава постъпи както правят в НКЖИ - постави намаление 25 (надявам са имаш табелки) по двата пътя с фронт от началото на S-ката до началото на моста по левия път, и от началото на S-ката до края на моста в крива по десния път. Запиши го в ТТН на макета като постоянно намаление и влизаш в норма.

А тез, които са кичили знаци на прелеза на ЗФ са идиоти.

На последната снимка ми са вижда, че пътят на прелеза не е под 90°. А в наредбата пише:
Чл. 187. (1) Пресичането на железопътни линии с пътища на едно ниво се извършва под ъгъл 90° и в съответствие с приложение № 16.(2) При трудни теренни условия с решение на комисията по откриването на прелеза пресичането може да се извърши под ъгъл не по-малък от 65° и в съответствие с приложение № 17.

Сещам се за прелеза при село Христо Даново по подбалканската линия, че там не е под 90 градуса

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #250 -: 30 Ноември 2010, 15:13:31 »
Те да са един и два тия прелези дето не са под 90 градуса.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #251 -: 30 Ноември 2010, 15:18:16 »
Ле-ле, увъртях се в нарушения...

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #252 -: 30 Ноември 2010, 15:22:52 »
Цитат на: Vlado link=topic=24.msg50201#msg50201 date=1291123096
Ле-ле, увъртях се в нарушения...
Единствено 42 градусово извинение приемаме. И по възможност в ръбесто шише.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #253 -: 30 Ноември 2010, 15:53:37 »
Сигурно нещо такова?

 :dirol: :dance1:

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Макетът на Владо Колев
« Отговор #254 -: 30 Ноември 2010, 16:40:50 »
Цитат на: Vlado link=topic=24.msg50205#msg50205 date=1291125217
Сигурно нещо такова?
(Image removed from quote.)
 :dirol: :dance1:
Точно такова, ама туй голямото четвъртитото, дето не са търкаля! Щото ако мислиш да минеш с валериановите капки до него, ще ти извадя всичките наредби и правилници :rtfm:, и ще се окажеш в нарушения до последната траверса!
Хайде като са върна ще направим инспекция на инфраструктурата ти, а ти да приготвиш корупцията!