Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
По следите на Рилската железница
Rizar:
--- Цитат ---Имаше локомотив (даже два), имаше и вагони (пак два), вече няма нищо.
--- Край на цитат ---
Има запазен локомотив при депото в Дупница, аз съм се качвал на него. Може да ходя тези дни и да снимам лока и вътре в кабината. :)
Rizar:
Имах време и направо днес отидох с колелото до депото. :)
И така ето го локомотивът, който се е движел по теснолинейния път от Кочериново до Рилския манастир и обратно. :)
Ето го и отпред:
Влизаме в кабината:
Да погледнем и към дървения таван, който в средата има люк, той се намира откъм задната страна на кабината:
За съжаление, се вижда как някой си е хвърлил боклука:
Отварям вратичката на някакво шкафче, в което може би машинистите са слагали личен багаж, и аз не знам точно. И пак се вижда как някой си е оставил боклука вътре. :(
Поглед през десния прозорец:
И този отляво:
Там се запознах с един много любезен човек от охраната на депото, той ми разказа как като е бил малък се е возил и как с приятели са слизали от влака в движение, после са се качвали... Питах го и дали са мислили за реставрация и той ми отговори, че откакто е починала една жена (забравих името), от тогава никой не говори за реставрацията на локомотива. :(
Но все пак важното е, че локомотивът е там и има надежда някой ден да се реставрира. :)
Надявам се постът ви е бил интересен.
bg&flag
misan:
Снимките са много интересни. Но според книгата на инж. Деянов този локомотив най вероятно никога не е работил по линията Кочериново- Рилски манастир.
Rizar:
Няма такова нещо. Дори и човек работещ в депото, който се е возил на теснолинейката на младини ми каза, че това е локомотива. А и как цар Борис 3- ти го е карал до Рилския манастир този локомотив, ако никога не се е движел по линията Кочериново- Рилски манастир?
bdz43r:
Такива локомотиви, напълно еднакви, в България е имало почти 300 броя.
Този специално вероятно е ходил и до Рилския манастир, заедно с още десетки други, защото цялата линия от Радомир до Кулата, Петрич и Бобовдол е била теснолинейка и на нея са работили около 50 локомотива. Дали царят е карал точно този или някой от другите няма как да разчитаме на спомените на "един работник от депото", който по онова време бил малко дете и са го вълнували съвсем други неща, а всички локомотиви са му изглеждали еднакви.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия