Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
По следите на Рилската железница
misan:
Не се обиждай на шегата,моля те. Извинявай,изобщо не съм искал да те засегна.Единствено се шегувам със спомените на старите железничари,които много често са страшно недостоверни. Според тях царят е карал едва ли не всички локомотиви в България. Именно поради това се пошегувах и с възможността за 48-04.
Разбира се,възможно е локомотивчето и да пътувало за Рилския манастир,но да се твърди това по спомени от преди повече от 50 години е невъзможно.
Отново ще кажа,че снимките са ти много интересни и хубави и човек има чувството,че е вътре в локомотивчето.
Rizar:
--- Цитат ---Разбира се,възможно е локомотивчето и да пътувало за Рилския манастир,но да се твърди това по спомени от преди повече от 50 години е невъзможно.
--- Край на цитат ---
За локомотивът се казва и в клипчето, което е постнато по- рано в темата. http://vbox7.com/play:c34546af0f
В 5:03 минута ще видите че го споменават.
misan и аз се извинявам за недоразумението. :)
bdz43r:
--- Цитат на: Rizar link=topic=2536.msg89867#msg89867 date=1372360858 ---П.П. bdz43r имаш ли наличен някакъв линк да дадеш да видим някакво доказателство, че локомотивът е бил в Бургас и после е преместен на служба в Дупница. :)
--- Край на цитат ---
Д. Деянов - Локомотивното стопанство на БДЖ 1947-1990, стр. 151 - локомотиви от 1141 до 1144, доставени 1925 г за БДЖ и изпратени направо на теснолинейката Бургас - Поморие, открита по същото време.
По таблица 47 в същата книга, на стр. 166 виждаме, че от 1936 г. локомотив 1142 става 489 и е бракуван през 1970 г. На същата страница четем и че локомотив 489 е работил последно по линията Генерал Тодоров - Петрич, както и 479, който пък днес е в чакалнята на гара София.
misan:
След1950,когато линията Дупница -Бобов дол се заменя с нормална,в този регион са останали само теснолинейните линии Кочериново -Рилски Манастир и Ген. Тодоров-Петрич.
Разбира се,че е напълно възможно при необходимост лок.489 също да е пътувал за Рилския манастир.
Например при заводски ремонт на някои от локомотивите на депо Рила.
Но основно е пътувал по линията Ген.Тодоров-Петрич.
За по интересно,ще ви задам един въпрос,на които лично аз също нямам сигурен,а само предполагаем отговор-как са се сменяли димогарните тръби на 400 серия? Както се вижда на една от наистина интересните снимки по-горе,абсолютно е невъзможно човек да влезе през мъничката пещна врата в пещта.
mitko0888:
--- Цитат на: misan link=topic=2536.msg89878#msg89878 date=1372409265 ---...-как са се сменяли димогарните тръби на 400 серия? Както се вижда на една от наистина интересните снимки по-горе,абсолютно е невъзможно човек да влезе през мъничката пещна врата в пещта.
--- Край на цитат ---
На едната снимка гледам един хубав капак отстрани на пещта.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия