Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Гафове на производители

<< < (4/7) > >>

Maktub:

--- Цитат на: br118 link=topic=259.msg6531#msg6531 date=1212496545 ---
--- Цитат на: CALLlO link=topic=259.msg6516#msg6516 date=1212481197 ---
--- Цитат на: Maktub link=topic=259.msg6046#msg6046 date=1211834379 ---едната страна носи логото на "Виви-кола", а другата – на "Оранжина"

--- Край на цитат ---

Това се казва гаф, ГОЛЯМ ГАФ ... ;D ...

Но br118 е прав, гафът прави бройката уникат, както са уникат монетите от 10 ст, на които и двете страни са с "ези"!

--- Край на цитат ---

ех, ако можеше от някъде да ми изпаднат сгафени банкноти от 1 долар, на които пише 100 ... ;)

--- Край на цитат ---

Eee, ти сега ще поискаш няколко стотин хиляди униката!  ;D

Der Hetzer:
ами помисли само... с една такава "уникална" банкнота дори и един никак уникален локомотив не мога да си купя...  :o
но с няколко таквизи - нещата стават доста по-различни  8)

misho_tabakoff:

--- Цитат на: Adrian link=topic=259.msg5770#msg5770 date=1211460371 ---

Според мен баща ми е направил голям гаф , след като ме е произвел толкова рано!
Мо'еше да изчака 20 години  :-\

--- Край на цитат ---

Е те това е приказка на място!!!! Но това си има и положителните неща - синовете ни ще се кефят на по-хубави неща, а не като нас само на Пико и Шихт.

Der Hetzer:
Като стана въпрос за Schicht, не знаех че и SNCF са имали Reko вагони  :o ;D




IKAR:
Хайде малко да ъп-неме темата нагоре. Този път става дума не за гафовете и измишльотините при детските изпълнения, а за наистина модели с големи претенции. Както знаете, бате Роко преди да банкрутира, някъде през 2003-та, 2004-та г. пусна т.нар. "платинена" супер скъпа и уж супер качествена и детайлизирана серия от модели. За въпросната лебедова песен казах в темата за предимствата и недостатъците на отделните фирми. От друга страна моделите от тази серия, точно поради последвалия банкрут, не са кой знае колко като брой и при повече късмет в и-бея или в немските магазини, дето си прочистват складовете от стари неща биха могли да се намерят на доста сносни, дори понякога на смешни цени. Въпросът е дали си струва. Аз например до съвсем скоро много ме беше яд, че не можах да си купя "обекта" на разглежданата статия - просто защото тогава все още бях студент и нямаше от къде да извадя 1000 лева а сега, когато мога да ги дам, тези модели отдавна не се произвеждат. Но, както става ясно от статията, няма за какво да ме е яд.

Та стартовият сет 41250 излиза точно преди 5 години. Съдържа "платинена" версия на дизел-хидравличния локомотив V200 със звук и три вагона за регионални превози "Сребърна монета" също с някакви звукови функции, всичко в 3-та епоха. Тогава големият хит е вече остарялата Мишка 3, която е същата като Мишка 2, но с по-различен дизайн. С нея се управляват до 99 локомотива, а със сегашната знаете колко....
Но друга ми беше мисълта. Както казах, локомотивът е със звуков декодер, което сега се счита за нещо не толкова необичайно, но тогава се появяват първите озвучени модели и това е голям хит - дотогава има само "свирки" с дигитално управление. Звукът, пише в статията, е изключително реалистичен. Но при неговото включване, както и в последствие се "стартира" и работи само един двигател, съответно хидропредавателна група. А истинският локомотив V 200 e с два двигателя и при нормална експлоатация винаги работят и двата. Но дори и да се абстрахираме от това, всички звуци работят перфектно когато локомотивът е в изолирано движение, тоест без вагони. В другия случай и най вече когато осветлението на вагоните е включено, звукът на машината не може да бъде изключен, въздушните компресори продължават да свистят и при спрял влак с изключен звук. Отделно от това се забелязва, че локомотивът ускорява със закъснение, също със закъснение, тоест когато влакът вече е набрал нужната скорост, се чува "ревът" от бързото увеличаване оборотите на двигателя. Това никак не е приятно, тъй като е доста далеч от реалността. В допълнение при бавно движение на локомотива ясно се чува прещракване на трансмисионните елементи, които предават въртящия момент от двигателчето към колоосите. Забелязва се и съществен недостатък по отношение на детайл, който е от особена важност за модел с такива висши претенции - малките дръжки в предната част на локомотива  са частично боядисани в основния цвят на коша, тъмночервено, а не са оставени изцяло безцветни-хромирани, както е в действителността.

Комплектът съдържа три Silberlnge вагона, единият от които със звук - затваряне на вратите и кондукторска свирка преди потегляне. Затварянето на вратите трудно може да бъде чуто дори когато човек доближи ухото си до вагона. Свирката е достатъчно силна. Вагоните са с фабрично монтирано осветление, което обаче осветява само всеки втори прозорец, а входно-изходните преддверия са абсолютно тъмни. Осветителните системи на отделните вагони не могат да бъдат свързани последователно, също така осветлението не може да бъде изолирано от електрическата верига, тоест изключено. Съединителните диафрагми или хармониките на вагоните не съответстват на NEM стандартите и трудно влизат в предвидените за тях жлебове - изисква се преработка, свързана с изпилване. И това се отнася за първите "платинени" вагони в мащаб 1:87.

На снимката на вагона с първокласно отделение ясно се виждат "футуристичните" седалки от V-та епоха, монтирани в него....


Ето линк към статията http://www.railforum.de/modellbahn/rosilberl/v200004.html

Доколкото знам Жоро е щастлив притежател на този комплект, та той би могъл да каже дали написаното е вярно или не.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия