Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макет на gzo в НО

<< < (2/19) > >>

pach:
Става въпрос както за стари ( на 30 години) , средно стари (10 години) и чисто нови (на 200 метра  :spiteful:) локомотиви -  до един добре поддържани и в перфектно работно състояние. Гарантирано минали "годишен преглед" преди да ги върна във витрината си. :drinks: :drinks:
 От всякаква тракция (парна, дизелова и електро) , не само в ТТ, но и в N (клубната грешка), както и в НО( доста приятели са в този мащаб).
Бих искал да видя локомотив който да изкачи без никакъв намек за наклона тези 50/1000!!! :hi: :hi: :hi: Ама да не става въпрос за модел на "зъбчата" железница от Алпите! ;)
Но в крайна сметка всеки има някакъв опит, и си прави заключения от неговата камбанария... :hi:

Best Ripper:
Значи искаш да качва баира без да се мъчи, така ли? Ами в реализЪма да не би влакът да не се мъчи по баир? Да не би да върви нагоре и надолу по баира с еднакво усилие, с еднаква скорост? Да, в случая не говоря за твоите /и на други моделисти/ супер-реализми, когато се напъвате да теглите с един локомотив по 20-30-40 вагона! Щот така било в действителност. Да, така е... Но ако се загледаш в световния реализъм на ЖП моделизма, рядко ще видиш композиция над 10 товарни и 6-7 пътнически вагона...  :hi: Пък вие се напъвайте да закачате колкото се може повече... Как няма да ви гърмят мотори, зъбни колела и т.н. Ама викам да не разводняваме повече темата на човека...  :agree:

pach:
Напъването (и някой последствия) не го правим ние.
Караме реални композиции (доколкото ни позволяват моделите) , понякога и с "двойна тяга". Ако знаеш историята от създаването на цифровизацията (американците бяха първи) на локомотивите , ще ти е ясно и как се карат такива композиции без "напъване".
Лично аз си спомням товарни влакове по БДЖ от по 50-60 вагона минимум, а пътническите винаги пътуваха с 14 броя.
И така , и инак , темата не би се разводняла, щото се уточняват някой нереални наклони (не го бъркай с твоя реализЪм) които биха разочаровали колегата.
Може би трябва да се подкрепиш с някакви филмови факти?
Какви композиции караш, по какви наклони и как ти се движат влаковете въобще.
Всичко друго е просто клатене на въздуха тук, и аз каквото имах да казвам на колегата (не на теб), в този етап от молбата му за помощ -  го казах!
 :hi:

gzo:
Мерси за включването на всеки един до момента !


--- Цитат на: topalov link=topic=2593.msg44221#msg44221 date=1279022859 ---По най-прости изчисления 80:0,035=2285 ...
--- Край на цитат ---

Аз моята сметка я правих по формулата 75:0,04=1870. При такъв резултат смятам, че няма да е особен проблем наклона. Освен това имам аванс по ширината от още 15 см. (200мм ширина на плота - 185мм) и ако се наложи ще туря по някоя къса права тук там.
И все пак ако и това е стръмно ще смаля височината на моста до минимума от 70 мм и тогава L=1750. Не смятам, че ако коефицент 0,04се надвиши с още малко е кой знае какво нереално изхвърляне !

Нека да е ясно, че лока и вагоните са от джуниър, а и надали за в бъдеще ще купя нещо по дълго и тежко. 1 лок + до 5 двуоски не са проблем (си мисля аз !)

Та такива са ми сметките на мен  :prankster:

pavel75:
Преди да пристъпиш към направата на макета изпровай наклона с твоя подвижен състав.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия