Второ нещо, което на мен ми идва: превъртели колела в колосите и нарушен синхрон. Тогава се получава също заклинване, а може да се стигне и до трошене на щанги... Ако е превъртяло, проверката става по следния начин: махаш едната голяма щанга от едната страна и го пускаш леко да върви напред-назад. Ако върви, значи белята е в превъртане. Ако има превъртане, всички колооси от едната страна /може и заедно със съответната щанга/ ги слагаш в долна или горна мъртва точка, а отсрещните гледаш как са разположени. В зависимост от локомотива те трябва да са изместени спрямо срещуположните под еднакъв ъгъл /примерно 90 град. назад/напред /. Ако превъртат, обикновено това се разбира като напънеш малко колелата с пръсти и се усеща как едното превърта върху оста. Лечението е: сваляш превъртащото колело, с клещи назъбваш оста и внимателно го набиваш обратно, като гледаш да е в точно положение с другите от същата страна. Може да сложиш и моментно лепило, ама трябва да си бърз.