ИИИИ нещо не е наред тогава, за всяко едно изделие като се почне от най мижавия и прост редуктор или ел мотор до най скъпите навсякъде производителя си дава ттд. То бива тайни и секрети ама чак пък толкоз ич да ги няма никъде тези данни не е нормално.
В
новата ми тема съм дал данни и за VT137. По-торе имаш за Е69.
Парните със задвижване в тендера (01, 03, 41), както и Людмилката 130, и 499 са с еднакво задвижване. Двигателят на празен ход има около 8000 об/мин., на вала му 12 зъба, след това на осичката - първо 20, после 22 зъба, на долния вал - 18. Двуходов червяк, 13 зъба на колооста. Общо предавателно отношение 8.86. Теоретична макс. скорост 175 км/ч. Реална - 80 км/ч при около 9 волта. Парните са с две оси с гумени пръстени, другите с по една ос. Ако оста с гумите е задна втори мотор не ти трябва.