Конструиран е от Карл Гьолсдорф.
Доколкото схванах е първия 5-осен в K.K.StB.
Първият със задвижване на четвърта колоос.
Работи с цилиндри за пара високо налягане и
след това за ниско налягане. Тук имало някакъв проблем с плоските шибъри, който е изчистен в по-късните бройки.
Май и първия с 14 атмосфери работно налягане на котела.
С дискови вакуумни спирачки.
Топлообменник в който чрез дима от пещта,
загряват подавания въздух за горенето към нея.
Има(л?) пароподгревател за прегрятата пара,
та станало доста "горещо", съответно в годините
е имал много модификации.
Много администрации са купували от модела (!?)
(Чак се учудих ние как не сме си "взели"!?)

Но всъщност надявам се Сашо да внесе по-голяма яснота.
То си му е страст парните "чайници" и сигурно знае много
повече за конкретния модел!
