Оригинално не знам какви са били, но ги бяха пребоядисали във вече стандартното тогава тъмночервено-бяло. Фургон нямаше.
Между другото при този влак е постигнато най-краткото времепътуване между София и Скъпарна - 6 часа и 55 мин. Тръгваше от София в 14.15 и пристигаше в 21.10. София - Плевен също - понеже имам леля в Плевен и доста често пътувах до там - 14.15 - 16.50 или 2 ч. и 35 мин. Времепътуването е по-малко дори от съществувалите за кратко в края на 60-те и началото на 70-те години само през летния сезон стари експреси със същото име, но по 3-та линия и без никакво спиране между София и Скъпарна - те са били с дизелов локомотив и зелени вагони 47-а серия плюс вагон-бюфет, тогава най-нови, сини и шарени все още не е имало, и билетите за тези влакове са свършвали две седмици предварително. Въпреки това не са могли да се утвърдят.
София-Бургас най-краткото е 4 ч и 40 мин., експрес Чайка със спиране само в Карлово, Казанлък и Сливен, но пак през 70-те, в началото на 80-те вече е 5 ч. и 20 мин.
За Пловдив знаете - Белият кон в началото изминава разстоянието за 1ч и 45 мин., без спиране.
За Кулата през 70-те, за стария експрес Пирин има потвърдена информация, че стига до там за 3 часа - със спиране на Захарна Фабрика, Перник, Радомир, Дупница, Благоевград, Сандански и Ген. Тодоров - 7 вагона, 6 второкласни, един първа и фургон. И това при изцяло дизелова тяга с помощна машина до Перник заради баира на Владая. Сетне и досега нито един влак не можа да падне до три часа....През 80-те Пирин си беше еталонен бърз влак с времепътуване и спирки като останалите бързи влакове, само дето имаше вагон-ресторант, тъмночервено-кремави вагони с килимчета, озвучаване и радиоговорителка, в добавка пътуваше само събота и неделя.