Автор Тема: SBB и всички други железници в Швейцария  (Прочетена 432158 пъти)

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #480 -: 27 Юни 2013, 19:01:55 »
Далеч по-приятно е да гледаш Glasier-а отстрани, а да пътуваш с редовните (и празни) влакчета на всеки час.
Немците е нормално да ги е яд, защото Швейцарската железница е голяма хапка, пък си произвежда всичко сама и то на доста по-високо ниво.

Jospen

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #481 -: 27 Юни 2013, 19:18:08 »
Ами има логика наистина,това си е голям жп пазар.Като гледам немците вече са се настанили по трамвайните им трасета със сименс комбино и бомбардие флексити.Аз не разбирам,не знаех,че швейцарската техника е по-качествена от немската

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #482 -: 09 Юли 2013, 11:04:33 »
На вниманието на SBB-феновете.
Попаднах на едни хубави чертежи - дано да ви вършат някаква работа.
 :hi:

Цитат
Der NPZ Domino der SBB
Anfang der 1980er Jahre bestellten die SBB je vier Prototypen von Trieb- und Steuerwagen RBDe 4/4 2100-2103 und Bt 50 85 29-34 900-903 mit unterschiedlicher Farbgebung («Kolibri») zur Bildung von neuen Pendelzügen (NPZ) für den Regionalverkehr. Nach Auslieferung dieser Fahrzeuge 1984 wurden bis 1995 insgesamt 126 Trieb- und Steuerwagen in vier Baulosen in Auftrag gegeben, je sechs davon als Zweifrequenzfahrzeuge. Im Gegensatz zu mehreren Privatbahnen, die zum selben Zeitpunkt ebenfalls neue Pendelzüge beschafften, verzichteten die SBB auf neue Zwischenwagen.

Typenskizze des INOVA-Niederflur-Personenwagens von Bombardier in der 1./2. Klass-Version mit WC.
Typenskizze des INOVA-Niederflur-Personenwagens von Bombardier in der 2. Klass-Version ohne WC.

Коет още рече:
В НДК Domino SBB
В началото на 1980 г. SBB е поръчал четири прототипа на двигателни и управляващи вагони модели RBDe 4/4 2100-2103 и Bt 50 85 29-34 900-903 с различна цветова схема ("Hummingbird") за събирането на нови влакове включвани (НДК)  в регионален трафик. След доставката на тези превозни средства 1984-1995 години, общо 126 моторни вагона и такива с  кабина за управление се съчетават в четирите   секции за влак , като за  шест от тях се знае че са и  двучестотно захранвани превозни средства. За разлика от няколко частни железници, които също са придобили нови влакове включени в същото време, то SBB отказват закупуването на нови междинни вагони.

Чертеж на тип INOVA с нисък под, пътнически Bombardier вагон комбиниран 1-2 класа, версия с тоалетна.
---> http://www.eisenbahn-amateur.ch/pdf/3EH-217885%20---%20WIP_AB.pdf

Чертеж на тип INOVA с нисък под, пътнически Bombardier вагон от 2-ра класа - версия без тоалетна.
---> http://www.eisenbahn-amateur.ch/pdf/3EH-226517-0001_---_WIP_B_ohne_WC.pdf
 ;D

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
http://youtu.be/a7s4D4VAlug

Когато изтока среща запада за да създава швейцарски модели. Детайлите имат значение. Вижте технологията на производство

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 950
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Да не повярваш как прецизно работят младите китайки и китайци.....

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
А да попитам нещо-наистина ли е "темата на любителите на швайцерските железници" или е просто грешка ?  :hi:
« Последна редакция: 20 Юли 2013, 12:46:17 от refil »

urko

  • Гост
  • Trade Count: (0)
поне да си бяха отоплили работилниците!В този мащаб стават чудеса!Какви ли пари чин този лок?

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Цитат на: urko link=topic=3861.msg90126#msg90126 date=1374385448
Какви ли пари чин този лок?

Не съм се интересувал по обясними причини :blink: :haha: ,но става въпрос за нещо такова:
http://www.kiss-modellbahnen.de/re66.html   :blink:

Но...все пак е пипнато!
« Последна редакция: 21 Юли 2013, 10:32:07 от gregary »

urko

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Спор няма - страхотен модел и локомотив излиза. Май си струва всяко пени, жалко че в българия нямаме такъв...
 :hi:

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 950
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Абсолютно вярно е. Преди две години видях на живо такова чудо на хоби-панаира във Виена и имах възможност малко да си поиграя. Просто нямат нищо, ама нищо общо с масово познатите модели. "Месинговото" H0, което е съизмеримо като цени, от сорта на Лемако и Микро Метакит, си е направо боклук в сравнение с това, за което си говорим. Първо, движението е много по-близко до това в реалните железници, в сравнение с масовите мащаби, а като изреве "двигателят", свирката или спирачките и проглуши цялата зала......тоест звуците пък хептен нямат нищо общо с H0. За витрина въобще не стават - тежат по десетина кила - също лично имах възможност да се убедя - един парен локомотив дерайлира - не мога да разбера защо масово слагат стрелки с трамвайджийски радиуси - и трябваха двама човека, за да бъде наместен отново върху релсите - представителят ме помоли да му помогна при повдигането.

Лошото е, че освен че са скъпи, тези модели и трудно се намират - произвеждат се в доста малък брой и много малко магазини ги предлагат - повечето работят само с H0, N и ТТ. Вина за това имат всички - и моделистите, и производителите, и специализираната преса - целият ж.п. моделистки бизнес без изключение. Просто в Европа се фаворизира H0. За разлика от Америка, където едрите мащаби са къде-къде по масови, и съответно цените доста по-добри, дори направо смешни в сравнение с европейските. А ако и тук производството на едромащабни модели беше масово, за друго щеше да си приказваме. Жена ми, която абсолютно нищо не разбира от жп. моделизъм, като видя за какво става дума, ми каза, че по-добре да изчакам и да си купя такъв локомотив,  вместо цяла колекция в H0. И мисля, че има резон в това.

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
И този е невероятен модел!


http://www.kiss-modellbahnen.de/6_6_kroko.html
Ще ми се да го видя на живо... :give_heart:

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 950
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Вярно е. Имаше и подобен на изложението, само че не в теснолинеен вариант и оцветен в зелено. Дори и вратите му се отваряха.

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Хубавото на хобито е че всеки се радва според възможностите си! Именно за това е хубаво и забавно! :good:
« Последна редакция: 21 Юли 2013, 14:32:49 от Gervasii »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Абе ще уврите, че истината е в "единицата"...  :sarcastic: :drinks:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Хубавото на хобито е, че всеки независимо от възможностите си, купува това което му харесва,
 а не това което може  да си купи! Така не стават сбирки от модели, а малки, но качествени колекции!