Автор Тема: SBB и всички други железници в Швейцария  (Прочетена 432319 пъти)

BoRoco

  • Trade Count: (2)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 159
  • Рейтинг: 57
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #570 -: 03 Февруари 2015, 07:20:10 »
Как за минута и половина можеш да разбиеш локомотив
https://www.youtube.com/watch?v=iMBCm8OPrh4

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...

BoRoco

  • Trade Count: (2)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 159
  • Рейтинг: 57
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #572 -: 09 Февруари 2015, 05:20:23 »
Един 60 минутен филм за Lötschbergbahn който включва почти всички гари, виадукти и пасажи от линията, препоръчвам да се гледа на цял екран защото има много хубави изгледи които на моменти ми напомнят за малката Швейцария така преди 9 9 1944 са наричали България и ако не беше този тъп комунизъм може би и нашата страна можеше да изглежда така.
https://www.youtube.com/watch?v=fR-Respvp4Q

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #573 -: 16 Февруари 2015, 21:40:48 »
За любителите на "фюрерския" поглед.... 2,30 ч. по трасето Цюрих - Женева....

https://www.youtube.com/watch?v=_QxEvz8sdyI

 :drinks: :drinks: :drinks:

bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #574 -: 18 Февруари 2015, 21:58:01 »
Лично си изгубих, цяла вечер да ровя из този сайт  ::)
http://www.eingestellte-bahnen.ch/2053955/2054655.html

Несъществуващи, швейцарски линии с доста снимки и описание. Не, че някога това ще мога/искам да го моделирам в N.

eurostar

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 816
  • Рейтинг: 84
  • N-scale, Era V+
    • Rexx Design Studio
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #575 -: 19 Февруари 2015, 10:01:55 »
Това е една от малкото теми, които дават не само вдъхновение, но u полезни картини или отделни детайли, които могат да бъдат включени във всеки един макет: скали, поляни, гори, мостове, контактна мрежа, сигнализация, подстнации, канавки, закрити u отккрити кабели u свръзки, огради, подпорни стени, речни корита, шосета u т.н.т.

Естествено, швейцарските железници предизвикват чисто естетическа наслада, но основната цел на форума е да обогати знанията на всекиго от нас при проектирането u конструирането на макет, модул или диорама. Влаковете са черешката, но тортата е по-важна.

Ето още един Gotthard от различен ъгъл:
http://youtu.be/6rpXNAFPqNQ
« Последна редакция: 19 Февруари 2015, 17:58:49 от eurostar »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...

bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #577 -: 05 Март 2015, 00:55:19 »
Чудя се над тези пощенски вагони:
http://www.roundhouse.ch/Neuheitenprospekte_2013/Mabar_N-Postwagen%202013.pdf
Тук, разбира се, са ги показали в дълги композиции, които едва ли ще събера някога.
Къде бих могъл да намеря повече информация за тях, например, кога се използват те и кога се използват тези:
http://www.spur-n-schweiz.ch/sns/jpg/creanorm/5012.jpg, като уж и двата са епоха V.

(Оглеждам се и за книги по темата ако някой може да подскаже?)



liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
https://www.youtube.com/watch?v=i84OVFJD2mM
Поздрав за всички ценители на SBB  :give_heart: Класиката си е класика и преминава към първата минута  :locomotive:

Ivo Nedkov

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1175
  • Рейтинг: 180
  • HO, София
О, бях позабравил тази песен.
Когато излезе преди години, не ми е направило впечатление
какви влакови композиции са заснети в клипа...  :)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Една по-специфична галерия дори с архивни снимки:
http://www.drahtkupplung.de/0_Eisenbahn/0_RhB/_index.html
по желанието на един приятел  :hi:

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Свалих си няколко снимки за моята колекция  :hi:
 


Lok 412 am 14. August 1985 mit GmP in Klosters

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
ПРеди 5 години смутих приятелите в този форум с подобна но поорязана снимка,
от този макет, като питах къде е снимана (с намек, че уж е истинска железница)


Сега си намерих линка към целият макет!!!
Rhb-1913 г.
(мащаба е Н0m)
http://www.kesti.ch/rhb1913/index.htm







Останалите от групата в мащаби 0е и 0n30  е тук - http://www.kesti.ch/index.htm

Old Boris

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 361
  • Рейтинг: 165
Pach, благодаря за страницата на kesti.ch. Подробно прегледах всичко, особено Modulanlage Rh.B.um 1913. Швейцарска перфектност :). Направи ми впечатление, че при аналогово движение, може на управлява до 99 локомотива с Fahrregler SFR 1000 von Heißwolf. Не ми е ясно точно или нещо бъркам. Височината на макета е също интересен момент. Това показва,че условията и пространството, които са на разположение, определят доста неща и излизането от стриктните стандарти не е прегрешение. Въпросът е, че му прави кеф на човека.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Да, наистина за управление на аналогови локомотиви (DC), те могат да стигнат до 99 броя (а най-новия модел SFR2000 - до 255).
Но не едновременно! Просто това е цифрова централа, която "помни" във вградената си памет, направените индивидуално
за всеки аналогов локомотив, настройки за управление на двигателя му. Така в аналогов режим тя продължава да
"излъчва" импулси, чрез чийто коефициент на запълване, практически управлява всеки аналогов лоомотив в неговия си режим. Подчертано това е направено за да могат, дори тези с по-стари двигатели да работят еднакво и почти като по-новите си събратя.
Всеки двигател има различно стартово напрежение и  различно максимално такова.
Тези опции се настройват чрез цифровата централа и се запомнят в база данни за всеки аналогов локомотив.

Тоест ако го кажа по-просто - централата има "библиотека" не само за цифровизираните локомотиви,
но и за аналоговите. Спецификата на управление в аналогов режим обаче не позволява управлението
на повече от един локомотив. Всъщност това е като обикновенното DC-управление - може и три локомотива да пуснеш
но те ще получават управаляващо напрежение съгласно настройките за един от тях. Тоест той ще се държи перфектно,
но други два може да бързат или да вървят по-бавно. Биха и тръгвали при различно начално напрежение. Като и всеки ще е с различна максимална скорост при крайно изходно напрежение (DC-12V).
Това е.
 ;D :hi: