Автор Тема: Темата на liro  (Прочетена 132051 пъти)

fpk1999

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 507
  • Рейтинг: 21
  • Перфектният мащаб е 1:1 !!!
Re:Темата на liro4605
« Отговор #285 -: 01 Април 2012, 09:02:49 »
 :hi: При това страхотно спускане от Кръстец в коя посока се отива?Към Плачковци или към Дъбово? ::)
« Последна редакция: 01 Април 2012, 09:04:42 от fpk1999 »

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #286 -: 01 Април 2012, 09:17:13 »
Кръстец-Борущица-Радунци-Яворовец-Дъбово

На север в Предбалкана спускането става плавно чак до Търново ,докато на юг съвсем не е така.
« Последна редакция: 01 Април 2012, 09:19:10 от liro4605 »

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #287 -: 01 Април 2012, 12:02:05 »
http://www.youtube.com/watch?v=PnnSTi2eafw&feature=youtu.be
Борущица Радунци едно място където по железния път се сипят скали  :stop:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #288 -: 01 Април 2012, 12:40:28 »
http://www.youtube.com/watch?v=x5Iz0DMi9GY&feature=youtu.be
От Радунци докъдето стигна паметта на фотото.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #289 -: 06 Април 2012, 20:19:04 »
Трагичното място за 46 001 при втория опит да тръгне из България  :angel:






liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #290 -: 17 Април 2012, 14:17:37 »
Не мога да намеря къде да попитам та затова тук.

Има ли тема за витрини?

Нещо което гледах на едно клипче и не се получава никак зле след пробата.
Ако имате макет със заден фон или пък витрината или диорамата ви имат фон ето какво може да се направи.Изрязвате някой неща от него или пък добавяте други като ги залепяте на каквото имате под ръка с дебелина около 5мм и пак го залепяте на фона.Ефекта е добър.
По-късно снимки.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #291 -: 20 Април 2012, 10:48:21 »

Макар и с един вагон това също е влак

И аналога му  :drinks:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Темата на liro4605
« Отговор #292 -: 20 Април 2012, 11:20:50 »
 :lol: :lol: :lol: :hi:
..а цистерната ако не е с вода е празна - зер, няма водещ вагон, ако цистерната е с огнеопасен продукт.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Темата на liro4605
« Отговор #293 -: 20 Април 2012, 11:22:16 »

е мен си ме кефят 'къси' влакове ;)   :drinks:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #294 -: 20 Април 2012, 11:39:59 »
Олио меласа мляко.Може да е пълна с много неща иначе наистина трябва предохрана примерно един зърновоз  :give_heart:

Даскалицата по транспортна икономика казваше:
"-Измислете с какво да са пълни цистерните в обратен курс и ще станете милионери."

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Темата на liro4605
« Отговор #295 -: 20 Април 2012, 11:46:04 »
Цитат на: liro4605 link=topic=2780.msg76926#msg76926 date=1334911199
...
"-Измислете с какво да са пълни цистерните в обратен курс и ще станете милионери."

Абсолютно права е ...в този си вид, цистерните превозват консумативи, които практически не се връщат в отправната гара.
За целта обаче някой се е сетил с по-доброто решение - платформите за контейнери пътуват и напред и назад., а отгоре само цистерните се сменят (според това с какво са пълни) и са цистерни в контейнери.
Всъщност тези "цистерноконтейнери" имат ли някакво име? :scratch_ones_head:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #296 -: 20 Април 2012, 11:48:08 »
Да но нали се сещаш че и те трябва да се върнат в отправната точка :blush2:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Темата на liro4605
« Отговор #297 -: 20 Април 2012, 12:39:23 »
Да, така е.... но това вече не е проблем на превозвача,
 а проблем на собственика на "цистерноконтйнера"  ;)
(за радост на превозвача) :haha:

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #298 -: 20 Април 2012, 15:04:27 »
абе аз май не съм виждал цистернери по наше село ама бих преватизирал един с шуменско ама живо пиво си е друго ам пачи може ли да ми кажеш къде да ги намеря ония норми на нем за изработването на модели на локомотиви и мотриси май нещо не е така както съм чел в моделизма на ботев там имаше за ползването на фабрични части и тн а аз се лутам няколко дена и не мога да ги намеря :/ 

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Темата на liro4605
« Отговор #299 -: 20 Април 2012, 15:14:34 »
Цитат на: piko1 link=topic=2780.msg76954#msg76954 date=1334923467
абе аз май не съм виждал цистернери по наше село ама бих преватизирал един с шуменско ама живо пиво си е друго ам пачи може ли да ми кажеш къде да ги намеря ония норми на нем за изработването на модели на локомотиви и мотриси май нещо не е така както съм чел в моделизма на ботев там имаше за ползването на фабрични части и тн а аз се лутам няколко дена и не мога да ги намеря :/  

Извади ги от самата книга на Ботев.
Там май бяха описани само първите четири класа А,В,С и D, но си спомням, че бяха общо шест.
Класовете третират подвижен състав - локомотиви и вагони, сигнализация и аксесуари, автомобили и сгради.
А под класовете бяха май до четири - само с определени фабрични части, с много фабрични части, тунинговани и изцяло самоделки. Но в НЕМ-нормите няма да ги намериш, защото това бяха преди всичко източноевропейски, които така и не стигнаха до НЕМ- стана перестройката и ние сме вече при тях. А в днешно време това иска освен всичко друго и доста пари.
Това обаче не пречи все още да се прилагат почти във всички страни които ги прилагаха и преди.
Но много се отклонихме от темата...
« Последна редакция: 20 Април 2012, 15:16:05 от pach »