Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Коловозни развития на гари

<< < (3/13) > >>

pavel75:

--- Цитат на: Adrian link=topic=2788.msg50751#msg50751 date=1292226461 ---

На моят волан в колата съм си залепил подобна като функция лепенка :  "КОЛАН!!"

--- Край на цитат ---

В зимния период може да добавиш - "ФАРОВЕ"

pavel75:
На сървъра на главната директория е качен файл със схеми на жп пътища от бившия СССР. Документът е на руски език.
Изпратено от Best Ripper

liro4605:
Надписа "нареди ли на прелеза" се поставя в случайте когато има такъв с ръчни бариери с цел да ти напомня дали си наредил на прелезопазача да го спусне преди да се даде изход на влака.
 Също така се използва в случай че прелеза е автоматичен но е зависим от изходния сигнал-тогава за целта се изпраща стрелочник( ако няма прелезопазач)и трябва да се нареди на него да го охрани.

zazo:
Не си зададох правилно въпроса. Нещо което често се забравя ли е това, че има бележка, защото човека на пулта върши и доста други неща и ако за всяко има бележка, рискува пулта да заприлича на мониторите на нашите каки от търговския отдел.  :haha:

bdz43r:
Не е нещо, което често се забравя, а нещо, което в никакъв случай не бива да се забравя.
Има и много други такива неща, но характера им е такъв, че не се пропускат лесно и нямат нужда от специлно напомняне.
Докато изпащане на влак с редовен изход без да е осигурено движението му не е възможно (или е трудно да стане случайно), изпращане на влак без да е наредено на прелезопазача на ръчен прелез е напълно възможно и много опасно.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия