Анкета

от коя серия да е следващият БГ локомотив в HO (1:87)

43/45
34 (37.4%)
06
2 (2.2%)
07
3 (3.3%)
60/61
3 (3.3%)
42
17 (18.7%)
04
14 (15.4%)
51/52/55 за маневра
18 (19.8%)

Общ брой гласове: 51

Автор Тема: Кой български локомотив бихте искали да видите произведен?  (Прочетена 29903 пъти)

anubis

  • Trade Count: (5)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 327
  • Рейтинг: 28
  • HO
Re:Кой да е следващият локомотив в HO (1:87)
« Отговор #45 -: 01 Февруари 2011, 19:37:51 »
Ето един почти БДЖ модел на Мodellbahnmanifaktur Sebnitz. Липсват му само нашите табелки...
http://www.modellbahnshop-sebnitz.eu/bi-shop/12-5021.jpg

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Кой да е следващият локомотив в HO (1:87)
« Отговор #46 -: 01 Февруари 2011, 20:33:20 »
Далеч е от нашите.  :)

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе
Re:Кой да е следващият локомотив в HO (1:87)
« Отговор #47 -: 01 Февруари 2011, 22:35:24 »
Привет колеги,

Не съм съгласен, че 55 серия е само тук и в Румъния: По долу ви показвам Гугъл превод на производството на завод Фаур в Букурещ:

Така че, има / не са класове за тези дизелови хидравлични локомотив в Румъния:
80/040-DHC-class
Производството им започва през 1966 г. в "23 август" Букурещ, последният екземпляр е произведен през 1985 г., сградата не повече от 1303 броя. Те са доставени в Румъния (CFR + промишлените предприятия, 957 броя), България (270 броя), Китай (два), Чехословакия (38), САЩ (едно парче), Мозамбик (32) и Ирак (3).
Той разполага с дизелов двигател тип Sulzer-LDA-28-B "или" LDSR-28 ", 6-цилиндров двигател, който развива 1250 к.с., хидравлично задвижване тип" Фойт "(произведени по лиценз на" Hidromecanica "Брашов?) агрегат отопление влака на пара "ГАТТ", дължина 13.7 m, тегло 70 тона, теглителна сила 231 кН, максимална скорост 100 км / ч.
Заедно с треньорите на "Димитров", е символ на пътнически влакове по второстепенните линии в периода 70'-80'-90 '.
Тъй като "слаби точки", като например: хидравлична трансмисия, която също е повреден, и система за парно отопление (тъй като намалява производствения капацитет на пара, които не се затоплят, при оптимални условия, повече от 3-4 коли). Въпреки това е любимата ми локомотив, с "доброто" по-специални!
81-клас
подобен на предишния, но без да е отоплителната система на влака. (Аз съм любопитен, ако не е много парно отопление единица, в която се помещава малка качулка?)
82-клас
Има една модернизирана версия на клас 80, 1999-2000.
Имате нов двигател "Caterpillar" влак отопление генератор, бордови компютър, нови хидравлично задвижване и др.
1500 к.с. мощност, дължина 13,7 м, тегло 70 тона, максимална скорост 100 км / ч.
Продукти "Remar" Клуж-Напока, в сътрудничество с "Alshtom"-Франция.

Не забравяйте, че "Булмаркет" ще се включи в поръчката, тъй като за нас тези локове са мили, започнахме с такива. А не забравяйте, че 1300 броя произведени и както виждате са разпратени в доста страни.

Така, че бройте ме за 55. Ще направя всичко възможно да вземем повече бройки.

Тяга за всички.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6711
  • Рейтинг: 1087
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Кой да е следващият локомотив в HO (1:87)
« Отговор #48 -: 02 Февруари 2011, 08:46:06 »


In Bulmarket we trust !!


ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
Ако имахте избор, кой български локомотив бихте искали да видите произведен? ...и в кой мащаб :)

daddy_g

  • Trade Count: (9)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1023
  • Рейтинг: 332
  • HO (БДЖ) & N (БДЖ & USA)
Re:Кой български локомотив бихте искали да в&
« Отговор #50 -: 17 Октомври 2012, 15:17:44 »
44-та и 42-ра серии в НО

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1812
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Мисля, че което и да се направи все ще е добре - 04,06,07,52,55,43 ....

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2035
  • Рейтинг: 1421
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Разбира се:
1. 04 :yes:

2.42,43,44

в НО

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5548
  • Рейтинг: 637
  • Красотата е в детайла!
Присъединявам се към зазо:

04

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Мечтата ми е 55 в Н0

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5548
  • Рейтинг: 637
  • Красотата е в детайла!
Тъй като се сетих, че вече сме обсъждали тази тема, намерих и слях старата с тази, за да продължим коментарите този път не само за НО.

Vlado - админ

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
04-най-красивия локомотив движил се по нашите земи  :yes:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
44,43 ,42,41
04,55

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK

   01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10,
   11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,
   25, 26, 27, 28, 29,
   32, 33, 35, 36,
   41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50,
   51, 52, 55, 60,
   61