Автор Тема: Музеен парен локомотив 05.01  (Прочетена 77733 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #45 -: 22 Април 2010, 12:19:42 »
Имайте търпение! Съвсем скоро ще ви кажа дали ще се слагат вагнер крила и ще останат парапетите на възстановяваната машина. Щирлиц не спи...  :prankster:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #46 -: 22 Април 2010, 12:36:11 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1380.msg39976#msg39976 date=1271881344
Няма да отговаря на изискванията за безопасност при работа.

А ако извикаме ХЕИ и РИОСВ, дали ще отговори на техните норми? - Не, няма ... и тогава ще трбва да се сложи и КАТАЛИЗАТОР  ...

... тогава ше те питам аз тебе, какъв пушек ше ми снимаш въобще !?!?!
« Последна редакция: 22 Април 2010, 12:38:46 от CaLLlo »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #47 -: 22 Април 2010, 12:45:10 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=1380.msg40015#msg40015 date=1271928971
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1380.msg39976#msg39976 date=1271881344
Няма да отговаря на изискванията за безопасност при работа.

А ако извикаме ХЕИ и РИОСВ, дали ще отговори на техните норми? - Не, няма ... и тогава ще трбва да се сложи и КАТАЛИЗАТОР  ...

... тогава ше те питам аз тебе, какъв пушек ше ми снимаш въобще !?!?!
ИА"ЖА" и НИИТ вообще не ги интересува това.. Ако не отговаря на дадените изисквания - няма да бъде сертифицирана и толкос.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #48 -: 22 Април 2010, 13:10:11 »
За сетен път се убеждавам, че германците са много прости хора!

460 музейни локомотива само за серии BR 01 до BR 98 и нито един с парапет:

http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_in_Deutschland_vorhandener_Dampflokomotiven



Или нямат ИА"ЖА" и НИИТ, или не им пука за персонала.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #49 -: 22 Април 2010, 13:13:46 »
Нека не сравняваме България и Германия.

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #50 -: 22 Април 2010, 13:26:30 »
Стига с тези парапети, от нашите действащи машини само 01.23 е с парапет, останалите как са минали през НИИТ?

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #51 -: 22 Април 2010, 14:20:28 »
Цитат на: bdz43r link=topic=1380.msg40021#msg40021 date=1271931990
Стига с тези парапети, от нашите действащи машини само 01.23 е с парапет, останалите как са минали през НИИТ?
Интересен въпрос.  :dirol: Ще поразпитаме тук, там инспекторите.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #52 -: 22 Април 2010, 22:34:40 »
Подпитах за крилата и парапетите и резултатът е: сигурна изработка на нови крила вагнер и неясноти около парапетите, може да има, може и да няма.  :dirol:

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #53 -: 23 Април 2010, 00:09:32 »
Цитат :
Мисля, че много се разпалвате за тия парапети... с тях или без тях, важното е машината да се движи!!! :locomotive: :locomotive: :locomotive:


 :good: :hi: :hi:

Maktub

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #54 -: 23 Април 2010, 00:15:33 »
Добре ще е да е в автентичния му вид, но наистина, най-важното е да го реставрират и да го пуснат в движение без да потъне работатав девета глуха. А за зрелището в Полша, направо нямам думи!  :blink: :yes:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #55 -: 23 Април 2010, 09:19:13 »
Цитат на: Vlado link=topic=1380.msg40066#msg40066 date=1271964880
... сигурна изработка на нови крила вагнер ...

Не може да бъде ... :yahoo: ... предполагам трябва да се благодари на Трамвая  :good:

... а за парапетите, каквао да кажа, явно някоИ бетонни глави държат наще локомотиви непременно да приличат на руски ...
само че нали схванахте по-горе какво е отношението на германците към тия идеи - съжалително и подигравателно ...

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #56 -: 23 Април 2010, 09:26:32 »
А ти също си от бетонните глави-като искаш немски локомотиви,ходи в Германия.
По-важно е локомотива да върви,а пък дали прилича на Руски или Американски ,така са приели да го експлоатират в България.
Той може да е произведен в Германия,но е експлоатиран тук в България и това е Български изглед.
Ката искаш вид оргинален ,иди в Германия.



ПП Що не ревеш ,че 01.23 не е изцяло черен.Зеленото и допълнителното червено са сложени тук в България.
Ето още една разлика от немските локомотиви.
« Последна редакция: 23 Април 2010, 09:50:02 от refil »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #57 -: 23 Април 2010, 09:27:12 »
Трамвая не е в България. Замина за Холандия преди повече от две седмици. Стефан Деянов (и най-вероятно баща му - Димитър Деянов) е/са в основата на всичко. Поне аз така мисля!
А когато го питах Деянов за парапетите, той по-скоро не се сещаше, отколкото друго. В събота, ако ми се обади и ида до депото, специално ще проуча положението с парапетите.  ;) Макар и аз да не разбирам какво толкова ви претисняват тея парапети и какво ако ги има. По-важно е машината да тръгне пък ако ще с лаврови венци да е окичена...
« Последна редакция: 23 Април 2010, 09:29:09 от Vlado »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #58 -: 23 Април 2010, 13:53:45 »
Цитат на: refil link=topic=1380.msg40082#msg40082 date=1272003992
А ти също си от бетонните глави-като искаш немски локомотиви,ходи в Германия.
По-важно е локомотива да върви,а пък дали прилича на Руски или Американски ,така са приели да го експлоатират в България.
Той може да е произведен в Германия,но е експлоатиран тук в България и това е Български изглед.
Ката искаш вид оргинален ,иди в Германия.



ПП Що не ревеш ,че 01.23 не е изцяло черен.Зеленото и допълнителното червено са сложени тук в България.
Ето още една разлика от немските локомотиви.

Ами да му сложим тогава и голямата петолъчка с портрета - нали и това е бил "българският" изглед ...

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #59 -: 23 Април 2010, 14:02:12 »
Водите безсмислен спор! Локомотивът ще бъде възстановен според сегашните изисквания и разбирания за ливрея на възстановен музеен локомотив, за сведение вижте 01.23, 15.215 и 16.01.