Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от Rivarossi

<< < (7/9) > >>

Krasi Tankista:
Абе това за милионните печалби ми се струва малко под въпрос, щото като им гледам инвестициите в нови, ама наистина нови продукти нещо не ги виждам да са се нароили. Има и добри примери като PIKO  и BRAWA да речем, но те са по - скоро изключения. Като цяло ги е обхванала тежка летаргия. Това, че при съвременните технологии нещата се случват по - лесно е вярно, но инвестициите са по - големи от преди в пъти, независимо че моделите се произвеждат предимно в Китай или останалата част от Азия. А и това, че са някакъв тип синодални старци също е вярно. Ровят си там в тяхното DRG и DB и трудно се сещат за нещо по - екзотично. Естествено, че в това има елемент на пропаганда, но има и тежка закостенялост. Според мен ние трябва да се поучим от добрия пример на чехи, руснаци, поляци, французи и други швейцарци, които са си запретнали ръкави и бълват нужната екзотична продукция сами. Вече имаме и някои успешни или не толкова, но достойни за уважение опити в тази посока. Що се отнася до това, че могат да пребоядисат и да надпишат вече съществуващ вагон - това безспорно е така но трябва яко ръчкане от наша страна. Упорито и безкомпромисно, с настояване за най - високо качество.   ;D

Best Ripper:
И накрая какво става? Родната българска моделистка традиция... Хиляди радващи се, стотици потвърдили /ужким де/, десетки заявили и накрая единици КУПИЛИ!  :hi: :drinks:

Mironista:
Венци Прав си, но то кучето другаде е заровено и то много надълбоко. Мой колега от Шнайдер Електрик Германия - Регенсбур може да си позволи да давам всеки месец по 500 евро просто е така за хобито без да се напряга, в България колко са хората с тези възможност - да речем 34 човека. Мисля че само в Регенсбур и Пасау са два пъти повече ( Справка Регенсбург е градче със 150 000 души ) &bgflag &bgflag &bgflag &bgflag &bgflag

Best Ripper:
Кучето играе според тоягата... Производителят играе според плащача! Никой не се интересува защо някой има повече пари, а друг не. И в България като няма плащачи - проблемът не е на производителя. Последният си гледа интереса, а интересът клати феса. А ако се заминава с нашия пазар, познай кое ще си клати... Тук от преди динозаврите битува някаква шашаво мнение, че производителят ще ни прави на нас модели на загуба, която щял да избие с другите модели. Пълни глупости! Никой съвременен производител, не само на влакчета, няма да си позволява някакви неясни инвестиции в повече от мижав пазар. Отгоре на всичкото модели на БДЖ едва ли ще се продадат кой знае колко извън България, а и нашето БДЖ прави велика антиреклама като тотално пропаднал превозвач... Обаче рИванЬето трябва да е всеки път до над бога... Или сега ще ми доказваш, че и Шнайдерът работи на загуба, защото трябва да влезе в пазара на Тамбукту?

Mironista:
Нищо на никой не доказвам. Шнайдер работи винаги на печалба. Просто казвам че в България сме 40 човека и няма как да искаме чудеса. Нито рева нито нищо. За Тимбукту ми е все тая.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия