Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model
S6 KPEV на Fleischmann (4828)
pach:
--- Цитат на: widowmaker link=topic=3106.msg57388#msg57388 date=1302508843 ---40gr усилие им дават, което ще рече, че трябва да приложиш толкова, за да го отлепиш.
Има по големи - 2х2мм, мисля, че ще са по удачни.
Ако на някой му се експериментира, ще му дам 1-2 да си поиграе.
Датчиците са от Farnell, размери 2,9х1,5х1мм (sot23).
--- Край на цитат ---
Аз бих се пробвал - но точно от по-малките,
за да проверя дали ще могат в ТТ ;) да управляват "MAN" камионите,
като кар система!
;D :hi:
pach:
Да попитам кое е истинското...или става въпрос за различни модификации?
:scratch_ones_head: талигите най-вече ме интересуват...
widowmaker:
И едното и другото е pr. 2'2' T 21,5.
Просто тендерът се е произвеждал и така и иначе,
пък и номерацията само показва, че са 4 колооси в 2 талиги и
вместимостта (вода в т.).
pach:
Ясно! Благодаря!
Мен талигите на втория ми по-харесват...може би защото мога да ги изработя действащи като истинските... :angel:
;D ;D ;D
CaLLlo:
Едно малко допълнение от мен.
--- Цитат на: widowmaker link=topic=3106.msg57254#msg57254 date=1302166776 --- ...
След Първата световна война 126 локомотива S6 заминават извън Германия като репарационни плащания - 81 за Полша ...
...
--- Край на цитат ---
От тия 81 по време на окупацията на Полша през Втората световна война 56 броя (1941 г.) получават DRG номера:
BR 13.5 (13 501-13 556)
и ето модел на Fleischmann на такъв локомотив:
13 521 DB3 Fleischmann 4114 n2005
Уточнението го давам, защото така се получава дублиране на номерата при подсерия BR 13.5, която от 1925 г. е определена за старите пруски локомотиваи серия S4:
BR 13.5 (13 501-13 504) pru S4 [401-500] - M XIV-2 - от 1925
BR 13.5 (13 501-13 556) pru S6 [601-700] - M XIV-2a - от 1941
Вижда се, че дублирането е само за 4 локомотива: 13 501 - 13 504
Такова дублиране на номера е много често срещано, но се допуска само при положение, че всички локомотиви от старата серия са бракувани и номерата са свободни, т.е. не се допуска едновременно да има 2 локомотива с еднакви номера.
Хубаво, но как от днешна гледна точка да различаваме примерно локомотив 13 502 от кой от двата вида е - S4 или S6 !?!
За целта се използват следните означения:
13 502 - най-стария с тоя номер
13 502'' - втория във времето с тоя номер
13 502''' - третия с тоя номер (ако има)
Точно в тая подсерия трети локомотив с тоя номер няма, но има други серии с 3, дори с 4 локомотива с дублиращи се номера.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия