Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

S6 KPEV на Fleischmann (4828)

<< < (3/5) > >>

pach:

--- Цитат на: widowmaker link=topic=3106.msg57388#msg57388 date=1302508843 ---40gr усилие им дават, което ще рече, че трябва да приложиш толкова, за да го отлепиш.
Има по големи - 2х2мм, мисля, че ще са по удачни.
Ако на някой му се експериментира, ще му дам 1-2 да си поиграе.
Датчиците са от Farnell, размери 2,9х1,5х1мм (sot23).

--- Край на цитат ---

Аз бих се пробвал - но точно от по-малките,
за да проверя дали ще могат в ТТ ;) да управляват "MAN" камионите,
 като кар система!
 ;D :hi:

pach:
Да попитам кое е истинското...или става въпрос за различни модификации?


 :scratch_ones_head: талигите най-вече ме интересуват...

widowmaker:
И едното и другото е pr. 2'2' T 21,5.
Просто тендерът се е произвеждал и така и иначе,
пък и номерацията само показва, че са 4 колооси в 2 талиги и
вместимостта (вода в т.).

pach:
Ясно! Благодаря!
Мен талигите на втория ми по-харесват...може би защото мога да ги изработя действащи като истинските... :angel:
 ;D ;D ;D

CaLLlo:

Едно малко допълнение от мен.


--- Цитат на: widowmaker link=topic=3106.msg57254#msg57254 date=1302166776 ---   ...
След Първата световна война 126 локомотива S6 заминават извън Германия като репарационни плащания - 81 за Полша ...
   ...

--- Край на цитат ---


От тия 81 по време на окупацията на Полша през Втората световна война 56 броя (1941 г.) получават DRG номера:

BR 13.5 (13 501-13 556)

и ето модел на Fleischmann на такъв локомотив:

13 521 DB3 Fleischmann 4114 n2005



Уточнението го давам, защото така се получава дублиране на номерата при подсерия BR 13.5, която от 1925 г. е определена за старите пруски локомотиваи серия S4:

BR 13.5 (13 501-13 504) pru S4 [401-500] - M XIV-2  - от 1925
BR 13.5 (13 501-13 556) pru S6 [601-700] - M XIV-2a - от 1941

Вижда се, че дублирането е само за 4 локомотива: 13 501 - 13 504
Такова дублиране на номера е много често срещано, но се допуска само при положение, че всички локомотиви от старата серия са бракувани и номерата са свободни, т.е. не се допуска едновременно да има 2 локомотива с еднакви номера.

Хубаво, но как от днешна гледна точка да различаваме примерно локомотив 13 502 от кой от двата вида е - S4 или S6 !?!
За целта се използват следните означения:

13 502   - най-стария с тоя номер
13 502''  - втория във времето с тоя номер
13 502''' - третия с тоя номер (ако има)

Точно в тая подсерия трети локомотив с тоя номер няма, но има други серии с 3, дори с 4 локомотива с дублиращи се номера.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия