Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

S6 KPEV на Fleischmann (4828)

<< < (2/5) > >>

widowmaker:








Снимки на задвижването:








Моторът е солиден и S6-цата има много плавен ход.
Е, можели са поне червяците да ги направят бронзови, ама не би.
Еврейска му работа/икономия...

pach:
Добре поне, че зъбите на колелото след червяците, са направени със съответния ъгъл,
щото напоследък и това го "икономисват".(или поне аз така ги виждам н аснимката!?)
Много готин локомотив е!!! :yahoo:

widowmaker:
Под ъгъл са, правилно си видял.
Намерил съм едни неодимови магнити Ø1mm х H1mm и миниатюрен датчик на Хол.
Така ще мога да синхронизирам пароизпускането на звуковия декодер като залепя 4 през 90 градуса на една от задвижваните колооси.

pach:
Страхотноооо!!!
(тук ми трябва емотикон - да си подхвърлям шапката във въздуха!!!  :lol:)
 Датчиците какви са ти точно... :scratch_ones_head: (цена и от къде?)...
Абе не е лошо да продължиш това представяне тук с всички етапи,
 щото това май никой още не го е правил твъв форума!

Васята ще хареса още повече така модернизиран локомотив.
Макар последният път да каза:
- "Ама дима си е бял и тънък, не е като на истинските локомотиви при потегляне -  да се задимиш и закашляш!!! ;)"
 :lol: :lol: :lol:

Най-после, мога да задам въпрос на някой...и се радвам че това си ти.
Та така, тези неодимови магнитчета биха ли свършили работа за кар системата? (знаеш- те са "волана" на возилото)
В смисъл - дали имат достатъчно силно привличане към стомана, в случая - струна на 1/2 мм разстояние.
Гледам постоянно ги продават в бея, ама до сега никой май не ги е купувал (тук в BG) за да сподели данни за тях.
 :search:

widowmaker:
40gr усилие им дават, което ще рече, че трябва да приложиш толкова, за да го отлепиш.
Има по големи - 2х2мм, мисля, че ще са по удачни.
Ако на някой му се експериментира, ще му дам 1-2 да си поиграе.
Датчиците са от Farnell, размери 2,9х1,5х1мм (sot23).

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия