http://bgphoto.net/photos/37794/o634455700511093750.JPG
Тез чудеса май са за бойковата жп магистрала
В същото време новия министър казва:
""".....Запознавайки се с резултатите на компанията, Недев е установил, че положението е почти военно и че трябва да се освободим от врага в нашето легло.""""
Цитат от - http://news.ibox.bg/news/id_1166380099
За жалост нищо няма да стане...освен разчистването на "авгиевите обори" - намаляването на персонала,
която е скритата, но основна задача. След Кремиковци (беше 15 000 работника) нищо вече не може да ги спре.
Пък на този нов министър (със виолетови венци) хич нещо не вярвам...особено след горещият телефон дето ще си платиш всяко обаждане и ще работи само ...през работното време на телефонистката!!!! ...егати абсурда!!!!!!!!
Макар и да съм съгласен с последното изречение:
Той подчерта, че между всичките 13 000 служители на БДЖ в момента липсва ефективна комуникация и че това нещо трябва да се промени.
силно ми е съмнително един финансист да се справи с проблема по няколко причини.
1.Той не е "вътрешен" от системата и не познава спецификата на работа и.
2.Всички служители (волно или неволно) ще му пречат да го направи, щото все пак ще има съкращения.
3.Не трябва да обявява "военно положение" за нещо което отдавна е решено по света (или поне в Европа) - държавни дотации за обществено полезен и социално значим транспорт. Няма печеливши пътнически превози, за това се дотират от държавата (така цените остават ниски за масите) и съответно от силно развития товарен превоз. А у нас останаха ли индустриални клонове?
4. Истинската цел освен съкращаване на разходи (значи и на хора) е да се избегнат "до последно" дотациите и усвояване на европарите - пак "до последно".
Жалко, щото и за ремонта на подвижния състав не ще стигнат, в сравнение с апетита на новопоявилите се "консултанти",
а пък за закупуване на нов - май само на весниците в страниците ще си остане...
Иначе имаме да усвояваме 170 млн. евро за БДЖ ...и 250 млн. евро за ...Метрото.
Човек щи си помисли, че имаме метро по-голямо от БДЖ - от София до Варна сигурно е подземно!!!