Автор Тема: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!  (Прочетена 244737 пъти)

topalov

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #270 -: 21 Февруари 2012, 16:00:27 »
Заводът за автомобили край Ловеч бе официално открит

Що за безумие, да построят завод за автомобили на място без ЖП връзка???
Сигурно се броят на пръсти, ако въобще има други, автомобилните заводи по света, които нямат ЖП връзка!
Пак като кучето на нивата е цялата работа, също като със "скоростната" линия Пловдив-Свиленград - бърза, ама единична!

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #271 -: 21 Февруари 2012, 16:57:22 »
Признавам си, че доста се рових, за да проверя дали заводът е осигурен и с жп връзка, но така и не намерих нищо.
Сигурно ли е, че няма, защото ми се струва несериозно една върволица камиони всекидневно да изкарват продукцията му, вместо за това да се използва безспорно по-удобният жп транспорт?  :blink:

п.п. И още нещо: Къде точно се намира заводът? В Wikimapia не е отбелязан (или аз не го намирам).
« Последна редакция: 21 Февруари 2012, 17:03:26 от Vlado »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #272 -: 21 Февруари 2012, 17:06:12 »
Мисля, че Ицо от Ловеч най-добре може да каже /като местен/, но "новият завод" е по-скоро преустроеният стар завод за сглобяване на Москвичи... И затова няма ЖП връзка... Друг е въпросът дали не може да се направи промишлен клон от гара Ловеч до завода. А може би и да е имало преди? И сега да има?

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #273 -: 21 Февруари 2012, 17:11:19 »
Na google Maps се вижда в северозападния край на село Баховица една разорана нива.. предполагам че снимката е от началото на строежа на завода.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #274 -: 21 Февруари 2012, 17:29:03 »
Намерих го! Но даже е далече от жп линията. Силно съм учуден, че няма жп връзка! Дано поне са предвидили такава, в случай, че обемът на производството го изиска.
« Последна редакция: 21 Февруари 2012, 21:14:07 от Vlado »

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #275 -: 21 Февруари 2012, 19:04:46 »
Чак сега сядам пред компютъра, извинявайте. Заводът е построен край село Баховица, насред голо поле и линията Ловеч - Левски минава доста встрани, първото село - спирка след гарата Ловеч - Север към Левски е село Умаревци, доста по - далеч и встрани от Баховица. Защо не са купили земя покрай Умаревци си остава загадка. Първо се канят да оправят пътя към Ловеч, а ако потръгне бизнеса - кой знае, може и да изградят клонов участък.А завод Балкан е притежание на някакъв приватизационен фонд и може би това е пречката да не се използва поне наличната сградна база и клоновият участък на завода (който и в момента не се използва).
Ето подробности, на спътниковата(стара е, явно гугъл не са ги рефрешвали, защото са от момента на разчистването, а отдавна всичко е построено) - ограденото с жълто е завода, а на картата се вижда къде минава ЖП линията, както и сами можете да се ориентирате къде се намира завода:



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

topalov

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #276 -: 21 Февруари 2012, 20:13:15 »
Цитат
...Впоследствие е предвидено и изграждането на железопътна линия от пристанище Варна до село Баховица. Сега обаче контейнерите пристигат с камиони и на специален плац се разтоварват от уникална за нашата страна машина (снимка 3)

http://fakti.bg/avto/24940-vijte-kak-se-pravat-kolite-ot-lovech

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #277 -: 22 Февруари 2012, 18:09:41 »
Всичко това е пране на пари, кой би си купил автомобил от неизвестна китайска марка сглобен от недоказани "професионалисти" ? :wacko:

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #278 -: 22 Февруари 2012, 19:50:35 »
Цитат на: Der Hetzer link=topic=3247.msg73660#msg73660 date=1329926981
Всичко това е пране на пари, кой би си купил автомобил от неизвестна китайска марка сглобен от недоказани "професионалисти" ? :wacko:

всеки който няма пари за скъпите аналози по време на криза. И аз бих предпочел такова чистак бърсак возило през 5-10 годишно западно за същите пари.

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #279 -: 22 Февруари 2012, 19:53:07 »
А двигателите са митсубиши - с очите си съм виждал джипката с отворен капак.  :good:
Едва ли ще имат такава наглост да сложат надписа  митсубиши на мотор, който не е под контрола най - малкото на японците. Под контрол визирам качествен контрол.Както е известно, подобни автомобили са върху рама, а ламарините - кого го е еня?!Все ще изкарат 7-8 години.При тази цена.... :good:
« Последна редакция: 22 Февруари 2012, 19:55:06 от XRISTO »

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #280 -: 22 Февруари 2012, 20:24:16 »
Цитат на: Der Hetzer link=topic=3247.msg73660#msg73660 date=1329926981
Всичко това е пране на пари, кой би си купил автомобил от неизвестна китайска марка сглобен от недоказани "професионалисти" ? :wacko:

Great Wall е много популярна марка в Китай.
Толкова популярна, колкото и Volkswagen,
a Volkswagen е най голямата там (заводите са в Шанхай).
Не е пране на пари, а е китайска инвазия на европейския пазар.
Жълтите просто искат да продават в Европа.

nilfe

  • Trade Count: (75)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 955
  • Рейтинг: 15
  • H0 Епоха 1, 2, K.P.E.V. DRG - ВАРНА
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #281 -: 22 Февруари 2012, 20:34:54 »
Цитат на: Der Hetzer link=topic=3247.msg73660#msg73660 date=1329926981
Всичко това е пране на пари, кой би си купил автомобил от неизвестна китайска марка сглобен от недоказани "професионалисти" ? :wacko:

Нека и аз да кажа нещо, понеже съм в бранша и мои приятели и колеги ги продават тези возила. Моделите са абсолютно непретенциозни и опростени като конструкция и инженерна мисъл. Стъпват на базата на вече утвърдени практики и на вече изпитани двигатели (Митсубиши). Като материали са евтини, но за тази цена това, което получаваш е много добро. Примерно джипката им струва около 34000 лева, но получаваш всички системи за сигурност и стабилност + относително богат конфорт в купето и добра надежност на автомобила, като цяло. Съгласете се, че за нашия пазар това е повече от много. В ниския клас автомобилите са направо бижу за младите работещи дами в градски условия. Друг е въпроса за качеството на зглобката в България, но съм сигурен, че българите работят много по-качествено от китайците и с много повече умисъл вложена в работата.
Относно прането на пари, не си прав. Китай, първо е много далеч, второ митата и транспортните такси оскъпяват много продукцията им на европейския пазар. Та, идеята е завода да бъде мултиплициран в евтина европейска страна, като нашата, където труда е сравнително евтин, но качеството няма да се влоши от това. В същото това време Китай стъпва все по стабилно на европейския пазар с евтина стока произведена в Европа. Между другото, Китай е най-големият производител на автомобили в света, няма марка, която да няма завод там. Годишно Фолксваген произвежда 3000000 милиона автомобила само за вътрешния си пазар и те са недостатъчни.
А относно това кой би си купил неизвестната китайска марка, отговора е много българи. До сега от нова година до днес са продадени повече от 400 китайски автомобила, което е горе долу колкото всички останали марки продадени на куп у нас. :yes:

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #282 -: 22 Февруари 2012, 21:00:35 »
Китайската инвазия е във всички браншове. И в телекомуникациите настъпват яко, а тази им стъпка изобщо не ме изненадва... Даже е малко закъсняла предвид, че за телекомуникации направиха първи стъпки в Европа имено през България още 2004 г. При това оборудването изобщо не е лошо.. Всичко е копие на Cisco, Ericsson, Siemens... При колите пък Мицубиши. Въпрос на бизнес мислене. Не е нужно да измисляш топлата вода за да правиш пари.

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #283 -: 22 Февруари 2012, 21:54:32 »
Не бих казал копие, по - скоро става дума за преместване на производството. Вече втори телефон Сони - Ериксон ми е произведен в Китай. Едва ли става дума за копие, защото не биха рискували толкова нагло. Просто за да се продава на все по - ниски и по - ниски цени е необходимо себестойността да пада. Тази криза ще смени световният лидер, според мене. След стабилизирането най - вероятно Китай ще е новата сила, на мястото на САЩ. И без това държат повечето им дългове.  ::)

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Re: ПОЧЕШИЕЗИК или как да не храним с локум всяка тема!
« Отговор #284 -: 22 Февруари 2012, 22:14:13 »
А не коментирам шир потребата от крайни устройства като телефоните.... Техните производства наистина се изнасят в изтока. Големите пари са в мрежовото оборудване- централи и комутационни системи... Там какво крадене на идеи е.. Не забравяйте и делата които Cisco води вече пета година срещу едни от най-големите в Китай -Huawei...
Разработката на софтуер за тези системи е скъпата инвестиция.. А китайците са взели най- доброто като достижения и от Ериксон и от Сименс за да си направят централите. И вече се вижда резултата -Сименс, след няколко трансформаци,  сега NSN са почти пред фалит, а не знам и Ериксон дали ще издържат на финансовите предложения на китайците