Всичко това е пране на пари, кой би си купил автомобил от неизвестна китайска марка сглобен от недоказани "професионалисти" ? 
Нека и аз да кажа нещо, понеже съм в бранша и мои приятели и колеги ги продават тези возила. Моделите са абсолютно непретенциозни и опростени като конструкция и инженерна мисъл. Стъпват на базата на вече утвърдени практики и на вече изпитани двигатели (Митсубиши). Като материали са евтини, но за тази цена това, което получаваш е много добро. Примерно джипката им струва около 34000 лева, но получаваш всички системи за сигурност и стабилност + относително богат конфорт в купето и добра надежност на автомобила, като цяло. Съгласете се, че за нашия пазар това е повече от много. В ниския клас автомобилите са направо бижу за младите работещи дами в градски условия. Друг е въпроса за качеството на зглобката в България, но съм сигурен, че българите работят много по-качествено от китайците и с много повече умисъл вложена в работата.
Относно прането на пари, не си прав. Китай, първо е много далеч, второ митата и транспортните такси оскъпяват много продукцията им на европейския пазар. Та, идеята е завода да бъде мултиплициран в евтина европейска страна, като нашата, където труда е сравнително евтин, но качеството няма да се влоши от това. В същото това време Китай стъпва все по стабилно на европейския пазар с евтина стока произведена в Европа. Между другото, Китай е най-големият производител на автомобили в света, няма марка, която да няма завод там. Годишно Фолксваген произвежда 3000000 милиона автомобила само за вътрешния си пазар и те са недостатъчни.
А относно това кой би си купил неизвестната китайска марка, отговора е много българи. До сега от нова година до днес са продадени повече от 400 китайски автомобила, което е горе долу колкото всички останали марки продадени на куп у нас.
