Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Портали,подпорни стени,мостове,кантони....
vesko76:
При това намаление имало ли е случай влак да остане в тунела :diablo:
pach:
Милене, ако искаш можеш да намериш всичко по въпроса ти, в частта за България,
в наредба №58, чл.чл.31 до 35 и по специално в приложенията към нея с №№1 до 4 което е в PDF-формат.
Наредбата третира "правилата за техническата експлоатация,
движението на влаковете и сигнализацията в железопътния транспорт",
но точно в нея са указани и нужните ти параметри по габаритите на превозните средства,
както за нормалнорелсовите, така и за теснолинейните железопътни линии.
Приложение №1 е от 110 стр. и следват по реда на номерата си.
за останалото можеш да се обърнеш и към "Наредба №55"
liro4605:
http://prikachi.com/images/773/8427773m.jpg
http://prikachi.com/images/774/8427774t.jpg
http://prikachi.com/images/775/8427775M.jpg
http://prikachi.com/images/776/8427776Y.jpg
http://prikachi.com/images/777/8427777V.jpg
http://prikachi.com/images/790/8427790s.jpg
http://prikachi.com/images/791/8427791T.jpg
http://prikachi.com/images/792/8427792p.jpg
http://prikachi.com/images/793/8427793M.jpg
На този комп имам само тез,на другия са 100тици ,не лични,но там е малко сложна.Пламен ти дава добър съвет с наредбите,но в мноооооого случай нещата са „частен случай“.
Например по 4та линия имаше един тунел в който при свален пантограф,но не прибрал се плътно(10тина см)започваше да токоснема и ставаха едни дъги,едни огньове-ден в тунел.Факт е и,че на бившето депо Плачковци минаващи основно в това трасе рогата на каретките бяха по свити(по прибрани),за намаляне риска от счупване.Швейцарците именно за това са с по-малки(по–къси каретки).Много хора се заблуждават,че локомотивите с 4 пантографа са поради многото системи,и това го има,но не точно.Например едносистемен локомотив с 2 пантографа работещ между SBB и DB е с две различни каретки назад в годините.При моделите на швеицарските локомотиви,зависимо от фирмата производител в прикачните има 2 вида каретки ,къса и дълга.
pach:
Питане към професионалистите - Е, ли е възможно ако не е с пантограф,
а с т.н. лира, за да се прибира по-плътно към копруса на подвижния състав?
Тоест има ли разлика в габаритите при постоянно прибрани пантограф и лира?
И дали това е едно възможно решение на проблема с ниските тунели у нас?
(ама няма да казваме, че е трамвай обаче ;D)
bdz43r:
Няма зависимост между типа на пантографа и височината му в свалено положение.
Ето това е лира и у нас в железницата не сме имали такова, освен по мините.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия