Знаейки си недостатъците на своя макет, това което ми прави вчетатление при теб е сравнително голямата дължина на пероните, че и доста прав участък след тях. При мен най-дългия перон може да обслужва не повече от 3 пътнически вагона от 24 метровите, което значи че по-дългите влакове трабва да спират на 2 пъти за да слязат всичи

При мен, лока трябва да спре или на стрелка или ако опъва и поща да отмине стрелката, за да може пътниците да има къде да слизат. Най-лошото в тази схема е, че реално локомотива отминава светофора и вече ще трабва да се командва от светлините на следващия коловоз в който е влязал след стрелката. Това освен, че е пълна тъпотия ами и обезмисля поставянето на сфетофори за отделните разклонения. Реално цял влак с лок+фургон+3 или 4 вагона ще трабва да се командва от светлини, които иде да са на мястото на входно/изходните сигнали. Другия вариант е лок+2 вагона, в което няма нито чар, нито кеф. Такъв скопен състав отминава за една бройка. В България имаме няколко подобни гарички, които са в същото дередже. Хем са и в завой и хептен няма къде да се слиза при по-дългите композиции.
При теб обаче случайно или не, такава угроза няма, което си е голямо предимство
