Автор Тема: Интересни снимки на български подвижен състав  (Прочетена 669540 пъти)

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1110 -: 28 Ноември 2016, 18:44:40 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=3529.msg105470#msg105470 date=1480349224
15.47 --- 9.1976
14.07 --- 2.1977
От снимката с 15.47 гледам внимателно вагона. Тези вагони се произвеждат за БДЖ от 1965 година-следователно снимката няма как да е от по-ранна година. Всички надписи по вагона са стари- преди 1970 година. Т.е. тази снимка е правена между 1965 и 1970 година.

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 355
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1111 -: 28 Ноември 2016, 20:56:49 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=3529.msg105470#msg105470 date=1480349224
15.47 --- 9.1976
14.07 --- 2.1977
Последните месеци на парната тяга...........

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1112 -: 28 Ноември 2016, 21:00:56 »
Така е написал продавачът, а той не е англичанин, нито австриец като в повечето други случаи, а американец.

Аз обаче се зазяпах в друго -- и на двете снимки гербът май е тип "значка", което значи -- след 1971 г.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1113 -: 29 Ноември 2016, 22:16:55 »


    16.31 + 15.232 при Змейово (Средна гора) по 4-та линия през Кръстец
                                     08.10.1964 Foto: H. Nave, Wien




               16.23 на Горна Оряховица 2.9.1967 Foto: Alfred Luft, ARV
                              [DRG 42 2748]   Floridsdorf 17634 1948


...страхотна снимка...
« Последна редакция: 29 Ноември 2016, 22:49:36 от CaLLlo »

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 355
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1114 -: 30 Ноември 2016, 21:07:54 »
И тази с двете "лодки" е супер. Благодариме, Сашо

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1115 -: 06 Декември 2016, 07:21:53 »

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1116 -: 06 Декември 2016, 07:56:43 »
Цитат на: gregary link=topic=3529.msg105584#msg105584 date=1481001713

http://www.ebay.com/itm/192027048186

Страхотно! От същия продавач има още няколко снимки - 35.02, 28.61, 46.17.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6729
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1117 -: 07 Декември 2016, 14:59:23 »
може и да сте я показвали тук :




CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1118 -: 18 Декември 2016, 18:16:43 »


                       SGP AG Floridsdorf 18247 1963  ---  БДЖ 04-27

http://www.ebay.de/itm/371811662110

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5623
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1120 -: 28 Декември 2016, 00:06:24 »
Русе 1929 година.


gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1121 -: 07 Януари 2017, 10:03:55 »


BDZ-BULGARIA E-Lok 41.03 und Diesellok D1.01 um 1965

http://www.ebay.com/itm/381886742508?ul_noapp=true



BDZ-BULGARIA E-Lok E475.012/Skoda um 1964

http://www.ebay.com/itm/381886742510?ul_noapp=true

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1122 -: 07 Януари 2017, 11:55:00 »
Втората като да не е БДЖ.Интересна е разликата в рамата поне по това което се вижда от снимката.
 Хмм,дясната врата на кабината няма брава.Всъщност под вратата липсват и стъпалата в рамата.
« Последна редакция: 07 Януари 2017, 12:10:05 от liro »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1123 -: 07 Януари 2017, 12:42:48 »
Всъщност липсва врата вообще. Иначе това е E479 002 която е била на проби в България около 1963-64 година.

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #1124 -: 07 Януари 2017, 13:37:26 »
През 1961 година шкода произвежда по два опитни локомотива от двата вида - 39Е и 40Е, или S479.0 и S479.1. Това са първите им локомотиви за променлив ток, 25 кв 50 хц. Най-интересното е че 39Е е със силициеви изправители, а пък 40Е е с живачни. Локомотивите са правени само за тестване и демонстрации в СССР, България, Румъния и Чехословакия. Редукторите са 1:4.04, при което макс. скорост е 100 км/ч. Не знам дали поради резултатите от тестовете, или по нечие умно решение, за БДЖ са поръчани локомотиви с живачни изправители (игнитрони), електрическа спирачка и редукторите за 110 км/ч., което е моделът 42Е, след модернизацията 42Em, по нашему Е41, по-късно само серия 41. Нито румънците, нито руснаци или чехи не си поръчват такива локомотиви. След това ние, отново като най-умни, си поръчваме и серия 42 (заводско означение 46Е), май за пръв път с този ламинатен кош, без електрическа спирачка, и пък чак след това чехите си правят техните "ламинатки" серия 230 и 240 (47Е), с електродинамична спирачка, и си ги търкалят и до сега.

На снимката е локомотивът 479.002, както кракомобила писа. Нямам идея къде и кога е сниман, но аз не съм попадал на друга снимка на тези машини.