Трасето тук естествено е още единично.Първи коловоз не е електрифициран.Прелеза не е затворен.Не са достроени соц складовете(падащи се точно зад лока).
И като обобщение за локомотивите:Към днешна дата нямаме една читава серия локомотиви.
Стари баби шкоди държащи още но докога ли?Някой каза,че магистралата е смърт за стария автомобил.Нещо такова става и с локомотивите.Старите баби шкоди държат още но предстой лято и ...... Експеримента Кончар е просто един малък голям ужас

При трасета 130-160 все нещо е 100
дали локомотива
дали машиниста
дали вагоните
Хаоса във вагоните обаче е още по голям.
Нямаме един читав вагон от сорта на румънските идващи до София.
Чехите може да имат ламинатки,но бързите влакове се карат от така недоставената 47ма серия за нас, която си се оказва корава.
Едно леко вмъкване.На локомотиви от сериите 41,42,43 им казват „Локомотив с бедра“
Експериментите продължават.„Колбата е върху спиртника“
Аааа и понеже стана въпрос и за 42.Аз така си го знам ,че 42 01 е дошла с реостат и е върната за демонтаж. Пак кръжоци.
Наще добре са ги насолили с едни табели по едни локомотиви -Произведено в НРБ.Оказва се,че една рама на локомотив събирана у нас от 2 локомотива след удар с танк на прелез издържа и отзивите са,че фабрична такава не би издържала

Къщурката явно е бившата прелезопазачница