Снимка: Илия Илиев
Локомотив на TCDD, начело на ЕВ „Слънчев бряг“ 801, по време на пробите на машината в България.
Пловдив, 28.04.1998г.

Снимка: Илия Илиев
Локомотив на TCDD - кабината, начело на ЕВ „Слънчев бряг“ 801, по време на пробите на машината в България.
Пловдив, 28.04.1998г.

Това е Атанас Костов - машинистът, който караше тази машина, а иначе беше локомотивен инструктор в депо Бургас. Впоследствие той и другият инструктор Атанас Димитров станаха едни от най-добрите специалисти на 46-200.
По това време се подписа договор между БДЖ и локомотивния завод „Кончар“ - Загреб, Хърватия. И тъй като специалистите в нашата железница нямаха представа за качеството на работата, извършвана от този завод, както и какво представляват машините с безстепенно управление, този локомотив на турските железници, минавайки през нашата територия след същата реконструкция, бе използван за тези проби.