Изработване на челни дръжки на бъдещ модел на 07-ма серия на БДЖ, част трета.
Необходими инструменти - зъболекарска шпатула, тънък перманентен маркер, моментно лепило, мини дрелка.

Първа стъпка: с помощта на перманентния маркер отбелязваме върху челната дръжка местата, където ще опират в нея малките парчета струна, фиксирани върху челото на модела:

Втора стъпка: с помощта на мини дрелката внимателно се изпилват от
вътрешната страна на челната дръжка вече маркираните места на контакт на челната дръжка с фиксираните малки парчета струна:

Трета стъпка: върху шпатулата се намазва съвсем малко количество секундно лепило, което се нанася внимателно върху всяко едно мини парче струна, фиксирано върху челото на модела. После се поставя дръжката и се притиска към парчетата струна, като се внимава малките каналчета (виж стъпка две!) върху дръжката да съвпаднат с минипарчетата струна. Държи се докато лепилото не стегне. После отново внимателно се нанася с шпатулата ново количество лепило в контактната повърхност между дръжката и мини парчетата струна. Изчаква се да засъхне. Накрая се получава това:

Четвърта стъпка: с моментното лепило се намазват от вътрешната страна частите от дръжката влизащи в коша:

Забележка:
Първо: в случая направих грешка като преварително не отбелязах, съответно не изрязах прекалено дългите части от дръжката влизащи в коша. По принцип същите не бива да се показват от коша, защото ще пречат при сглабянето на вътрешността на кабината. Затова в последствие внимателно с дрелката ще изпиля толкова, че струната не спре да се показва от коша.
Второ: предупреждението за внимателна работа се отнася и за мен - челната дръжка е леко крива от едната си страна. Рисковете на работата "на око". Все пак съм спокоен! Детайлът е много малък и след окончателното боядисване, дори няма да се забелязва кривината.
Горната операция се прилага и на другото чело на модела!
Успех на престрашилите се да пробват този метод!
