Автор Тема: Видеоклипове на истински влакове  (Прочетена 527720 пъти)

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1140 -: 26 Юни 2016, 20:16:02 »
Симпатични трамвайчета...
Роко доскоро ги правеха на модел.
« Последна редакция: 26 Юни 2016, 20:17:48 от gregary »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1142 -: 08 Юли 2016, 14:38:22 »
Нова доза немски влаков нерИализъм...

https://www.facebook.com/info24SchweizEuropa/videos/1133065173411481/

Die Güterumgehungsbahn Dortmund ist eine Eisenbahnstrecke im Norden der Stadt Dortmund, die ausschliesslich dem Güterverkehr dient. Güterzüge, die Dortmund passieren werden über diese Umgehungsbahn am Hauptbahnhof vorbei geleitet. Ebenso findet man eine nicht alltägliche Besonderheit an dieser Strecke, denn die Linie U47 der Stadtbahn Dortmund kreuzt diese ebenerdig, wobei beide Strecken mit verschiedenen Stromsystemen elektrifiziert sind.

Ein Schrankenwärter ist hier für die Sicherung der Zugfahrten auf beiden Strecken zuständig. Bei Zugfahrten wird die Stadtbahn ausser mit Signalen auch zusätzlich noch mit Schranken an der Überfahrt über die Güterzugstrecke gehindert. Um Störungen zu vermeiden, wird ausserdem die Oberleitung über dem jeweils nicht befahrenen Gleis abgeschaltet. Schon seit längerer Zeit wird darüber nachgedacht, diese Kreuzung aufzuheben und für die Stadtbahnstrecke eine Über- oder Unterführung zu bauen, jedoch ist eine solche Baumassnahme derzeit nicht konkret vorgesehen.

Hier im Video sind wir mit der U47 zwischen den Haltestellen Buschstrasse und Obernette unterwegs und kreuzen die Güterumgehungsbahn.

bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1143 -: 08 Юли 2016, 20:33:04 »
Странности в тази Автралия:
https://www.youtube.com/watch?v=mBj2kfxDdYU
https://www.youtube.com/watch?v=silGLP2GRBo
Из коментарите:
Влаковете карат въглища към пристанището на 40 минути, 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата 365 ди в годината - от където май отива за Китай..

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4818
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1145 -: 02 Октомври 2016, 19:18:04 »

optron

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 347
  • Рейтинг: 5
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1146 -: 21 Октомври 2016, 17:35:24 »
Пощенска железница в Лондон:
https://www.youtube.com/watch?v=hzGd-5kwR9E

Става въпрос за подземна железница в Лондон, свързваща няколко големи пощенски станции в града. В пика си влаковете са пренасяли до 40 000 писма на час. Основната идея е била да се избегнат проблемите с пътния трафик, които тогава са предизвиквали големи закъснения на пратките.
Железницата е отворена през 1927 година и е оперирала до 2003 година.
Използвани са електрически безпилотни влакчета с междурелсие 610 милиметра. Управлението е чрез комутация на захранването на отделни секции. Самите влакчета представляват самоходни вагони при които спирачките се задействат при отпадане на захранването - електромагнити опъват пружини, които иначе поддържат спирачките натегнати. Така от разстояние могат да се командват кога да потеглят и кога да спират. Първоначално управлението е било ръчно от оператор на централен пулт. Впоследствие е прибавено компютърно управление и пултът е оставен за аварийно ръчно управление.
Скоростта, с която са се движели влаковете е 40 мили в час, а при спирките - 7 мили в час. Ускоряването е ставало по наклон (тунелите са по-дълбоко разположени, отколкото спирките), а при наближаването на следващата спирка наклонът е смекчавал скоростта.
Разстоянието, което покрива тази железница е 10.5 километра - от пощенската станция в Падингтън до тази в Уайтчапъл. Има осем спирки, най-голямата от които е в Маунт Плезънт.
Понастоящем има идея тази железница да се устрои като музей, както и да се отвори за посетители като атракция.

Линк към статия от Уикипедия: https://en.wikipedia.org/wiki/London_Post_Office_Railway

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1147 -: 04 Декември 2016, 01:40:17 »
https://www.youtube.com/watch?v=ZUXuF_jLcfY

история на obb 1014 включително и как roco направи HО моделите на тези супер секси локомотиви

(които от 2 милиона в 1994 пари се продадоха на румъния за 15000 евро на парче в 2016) боли боли


choveka_vlak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 107
  • Рейтинг: 8
  • човек докато е жив се учи!,...
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1148 -: 04 Декември 2016, 07:41:23 »
Цитат на: mite link=topic=368.msg105538#msg105538 date=1480808417
https://www.youtube.com/watch?v=ZUXuF_jLcfY

история на obb 1014 включително и как roco направи HО моделите на тези супер секси локомотиви

(които от 2 милиона в 1994 пари се продадоха на румъния за 15000 евро на парче в 2016) боли боли

Изключително ценно филмче за живота на тези красиви локомотиви, верно е много боли но поне малка утеха е филма.
Дано да излиза и по нататък инфо какво се случва с тях, този който ги закупил (дано не е за скрап и аз още не вярвам) e истински щастливец за посочената цена.

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1149 -: 06 Декември 2016, 00:03:10 »
Реално австрийците се опитваха да ги продадът от 2010 но не намериха кyпувач.

ако знаех да съм теглил един заем и да имам сега един (все някъде място ще му намеря).. но пък те едва ли биха продали на частник...

иронията е че всичко това се оповести в 2014... поне всичката информация дето издирих е публикувана тогава. явно обб са се опитали да крият до последно паричната загуба от бракуването.

в 2012 са похарчили 15 милиона по тяхна подръжка  (докато седят захврърлени на коловоз). корупция батка... това му е думата

choveka_vlak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 107
  • Рейтинг: 8
  • човек докато е жив се учи!,...
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1150 -: 06 Декември 2016, 05:48:50 »
Това че влезнаха в Румъния навява на много въпроси и в двете посоки!, там знаем мощта на GRAM5 тъй че докато не видим снимки (да пази Господ) на нарязани, чак тогава бих повярвал.
Във филма се виждат интересни конструктивни решения по ходовата част, малко от вътрешното обурудване, покривното също  търпи промени в отделните епизоди. Удоволствие е да се види как се минава в различните захранвания.
Де факто ако поразсъждава малко човек Систо е майка на Телеца.

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1151 -: 06 Декември 2016, 17:00:17 »
Опааа... Бум-тряс, ама нье!

https://media.giphy.com/media/zyIsRnSmNBQoU/giphy.gif

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1152 -: 06 Декември 2016, 21:27:31 »
Цитат на: choveka_vlak link=topic=368.msg105583#msg105583 date=1480996130
Това че влезнаха в Румъния навява на много въпроси и в двете посоки!, там знаем мощта на GRAM5 тъй че докато не видим снимки (да пази Господ) на нарязани, чак тогава бих повярвал.
Във филма се виждат интересни конструктивни решения по ходовата част, малко от вътрешното обурудване, покривното също  търпи промени в отделните епизоди. Удоволствие е да се види как се минава в различните захранвания.
Де факто ако поразсъждава малко човек Систо е майка на Телеца.

И да не пропуснем О размер моделите на 1822 и 1014 и 1822 на чина на чичката. Чудя се какво е станало с тях.

Смятам че продадени за скрап са само за това, по договор. Едва ли ОББ ще се минат по този начин някой да ги пусне отново в експлоатация. Да добавим, не се знае дали не са им извадили някой компонент преди да ги изпратят без който преработка не става.

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1153 -: 10 Декември 2016, 14:43:52 »
Едни наши братя, дет навремето копаха у нас... с`а си копат за тях...

https://www.youtube.com/watch?v=Ux2MYohdd5o

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1710
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1154 -: 02 Януари 2017, 10:34:09 »
Малко звук от NOHAB:

http://www.youtube.com/watch?v=gQ_7neOEcrM    :hi:
« Последна редакция: 02 Януари 2017, 10:40:50 от TheJackal »